Spring naar bijdragen

Relatie


Aanbevolen berichten

Ik zie net dat je in het 'stel je even voor topic' zegt dat het je niet zozeer om de feiten gaat maar om ervaringen, dus ik ga niet biblija aan het werk zetten. Maar ik dacht dat God zelf man en vrouw voor elkaar geschapen had, dus ik zie niet in waarom je geen serieuze relatie met een persoon van het andere geslacht mag hebben. Aan ervaringen kan ik je niet helpen, aangezien die niet zo geweldig zijn knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik weet zelfs zeker dat het toegestaan is, op die manier leer je iemand kennen voordat je er echt mee trouwt.

Nu bedoel ik niet een relatie waar alleen het vleselijke aan te pas komt.

Als je een relatie hebt met iemand die je op geestelijk gebied helpt, door middel van bijvoorbeeld samen naar de kerk gaan, samen de Bijbel lezen, samen liederen zingen, en dat je gewoon liefdevol en respectvol met elkaar omgaat, dan kan ik met overtuiging zeggen dat zo een relatie goed is in God's ogen!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik weet zelfs zeker dat het toegestaan is, op die manier leer je iemand kennen voordat je er echt mee trouwt.

Nu bedoel ik niet een relatie waar alleen het vleselijke aan te pas komt.

Als je een relatie hebt met iemand die je op geestelijk gebied helpt, door middel van bijvoorbeeld samen naar de kerk gaan, samen de Bijbel lezen, samen liederen zingen, en dat je gewoon liefdevol en respectvol met elkaar omgaat, dan kan ik met overtuiging zeggen dat zo een relatie goed is in God's ogen!!

Amen, broeder smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid