Spring naar bijdragen

voor de volleyballers


Aanbevolen berichten

Ik miste hier op het forum een topic over volleybal, dus ik dacht laat ik er maar eentje aanmaken.

Ik speelde zelf bij n.v.c. in Nijkerk als spelverdeler. Speelde, ja: Ik maak een soort van tussenstop dit seizoen. Volgend seizoen wil ik sowieseo weer gaan trainen, want mijn handen beginnen weer te jeuken...

Mijn vraag aan jou: Bij welke club speel(de) jij en op welke positie?

Post maar raak!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, ik volleybal al een jaartje of 12 jaar. Speel nu bij de club waar ik ooit begon en speel nu bij h1 in de 3e klasse. Twee jaar geleden waren we dicht bij de 1e klasse, maar helaas daarna is het bergafwaarts gegaan. Ik kan eigenlijk wel op alle posities spelen, maar spelverdeler gaat me niet goed af. Op dit moment ben ik buitenaanvaller. Na een hele slechte start (5 wedstrijden verliezen) hebben we het nu weer helemaal op de rails. Zo goed zelfs dat we nog wel voor de 2e plek kunnen gaan. Dat betekend PD!

Ook geef ik training aan een groep meisjes tussen de 12 en 18 jaar. Best lastig haha.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Ik zou eerst eens gaan kijken bij je plaatselijke volleybal vereniging. Heb je een vriend of vriendin op volleybal zitten? Vraag naar de trainingstijden of de thuisspeeldagen. Misschien kan diegene je een folder of website over die club.

Samengevoegde post 21-2-2007 12:47:23:

Quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:37:24 schreef Anne13 het volgende:

Ik speel zelf geen volleybal, maar het lijkt me wel heel leuk... Afgezien van het feit dat mijn conditie echt bagger is. Dus dat hou ik nog geen twee weken uit xD.

Dat is niet zo erg hoor, dat kweek je op de trainingen wel waarschijnlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit op volleybal. Speel sinds begin dit schooljaar helaas geen wedstrijden meer, aangezien ik moet werken en studeren enzo. Train 1 keer in de week, op donderdagavond (zou 2 keer kunnen). Ik ben buitenaanvaller geweest en midden. Momenteel sta ik soms op midden in de training en soms op buiten. Buiten heeft voor mij een lichte voorkeur. Onze volleybalteam is gezellig, de trainingen leuk, maar dat we goed zijn zal je nooit uit mijn mond horen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:50:30 schreef gewoon Paultje het volgende:

Nou dat hoeft ook niet. Zolang het maar gezellig is. Maar word jullie trainer niet hotelde van jullie? En waar speel je eigenlijk?

In welke plaats bedel ik dan?

In capelle aan den IJssel, volleybalvereniging schovocomca. En ja, de trainster en de trainer worden allebei gek van ons, maar ze houden ook wel een beetje van gek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Nou we hebben hier in nijkerk weer een thuisspelronde achter de rug. In zal in het kort samenvatten wat er gebeurd is:

-Heren 1 heeft weer met 4-0 gewonnen;

-Jongens A1(mijn oude team) heeft met 3-1 gewonnen;

- en voor de rest weet ik niet wat de eindstanden waren.

Ik heb onze heren 1 geteld en het was een leuke wedstrijd. De buiten aanvallers deden hun werk uitstekend: er was er zelfs een die sloeg zo hard op het blok van de tegenstander, dat de bal via het dak uit ging. Aangezien het dak redelijk hoog is, is dat een goeie prestatie. De tribune zat ook vol en dat heb ik goed gemerkt: ben er nog een beetje doof van.

De jongens A1 hadden op papier een zware wedstijd. Ze staan zelf tweede en moesten tegen de eerste, waar uit van verloren werd met 4-0. Maar de jongens hebben goed spel gespeeld, en wonnen dus met 3-1, tot groot ongenoegen van de tegenstanders. Er is er ook en van hun geblesseerd geraakt: Onze middenaanvaller ging na een sprong op zijn voet staan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

O leuk, beachen! Wij krijgen hier in de regio een beach competitie in samenwerking met verschillende clubs. Er zijn 5 of 6 verschillende beachtoernooien in 5 of 6 verschillende plaatsen. Ik zal er een link van plaatsen, misschien zie ik dan wel iemand van jullie.


Samengevoegd:

link

Dit bedoel ik. Ik hoop dat de link het doet...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Anderhalf seizoen bij Recreanten 2 van v.v. Volta in Lelystad 'gespeeld', elke week op dinsdagavond anderhalf uur pret volleybal met het zelfde clubje. Kon me wel helemaal laten gaan met springen, duiken en achter die bal aanrennen, maar dat konden mijn knieen niet zo waarderen dus ben gestopt. Wel jammer, want ik vond het altijd leuk om te doen

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid