mpvb1985 0 Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 af en toe spelen mijn vrienden en ik een potje poker. puur voor de gezelligheid. inleg meestal 5 euro. echter wint de 1 dan geeft die een extra rondje drinken als we ergens naar toe gaan ofzo of rijd diegene met de auto, snap je dus we houden het wel eerlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Zo lang het geen verslaving wordt en je er niet aan onderdoor gaat vind ik er niks mis mee Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 ik vind pokeren geweldig ik ben helaas niet echt goed, dus ik denk er niet aan om voor geld te gaan spelen Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2007 * Jipke heeft het vandaag op internet ontdekt, en heeft het een soort van door (dat houdt in:af en toe roep ik check, zet wat extra's in, en soms gooi ik gewoon alles all-in...) het werkt wel, want ik heb al 5 van de 6 gewonnen... en dat voor de eerste avond.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten