Spring naar bijdragen

artiestennaam bedenken


Aanbevolen berichten

Wie o wie helpt mij met het bedenken van een artiestennaam voor mij?

Ik ben echt de hele dag bezig met iets te bedenken. Kheb op internet gezocht naar medicijnnamen, godennamen, christelijke namen. zelf dacht ik aan een latijnse naam of engels.

Kben ook vrij creatief bezig met een eigenstijl te produceren en naar iets vernieuwends te zoeken en uit te vinden ( aparte sounds enzo ) Kmaakte eerst hardcore, terror, darkcore maar kben nu meer bezig met breakcore. smile.gif

a.u.b serieuze reacties

Link naar bericht
Deel via andere websites

volgens mij rijmt dat alleen puh2.gif

Maar wat je het beste kan doen is kijken wat je wilt communiceren en kijken hoe je dat tevoorschijn kan brengen in een naam, dan alleen de juiste taal zoeken.

Veel teksten lezen, woordenboeken bladeren, bijnamen afgaan.

En heb je een site met mp3's van je materiaal? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Arachis is toch wel geschikt? Ben ik nog nooit eerder tegengekomen in ieder geval en lekker pakkend en kort. Makkelijk te onthouden ook. Zullen vast wel mensen zijn die begrijpen dat het een deel van de latijnse naam voor de pinda is, maar zo'n trivialiteit heeft DJ Tiesto toch ook nooit van wereldsucces afgehouden? Tiesto betekent namelijk in het Spaans (ik weet even niet meer of het hier om het Catalaans of het Castellano gaat) plantenbak

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:55:02 schreef Audiophile het volgende:

volgens mij rijmt dat alleen
puh2.gif

Maar wat je het beste kan doen is kijken wat je wilt communiceren en kijken hoe je dat tevoorschijn kan brengen in een naam, dan alleen de juiste taal zoeken.

Veel teksten lezen, woordenboeken bladeren, bijnamen afgaan.

En heb je een site met mp3's van je materiaal?
widegrin.gif

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ey Peanut,

Mijn naam is DJ Sower wat betekent DJ Zaaier ofterwijl een dj die het Woord zaait....

Als ik jou was zou ik een NE-EN woordenboek nemen en daar een mooi woord in opzoeken wat jij wilt zijn als DJ... Ik nam het woord zaaier en zo kwam ik bij de vertaling sower... en toen werd ik DJ Sower puh2.gif.... dus zoek gewoon een NL woord en vertaal die naar het engels of grieks...

En anders nog een paar hardcore achtige DJ namen:

-DJ Dark-destroyer

-The light producer

-The fighter against satans empiror

-The core of the good

-DJ Hardcore Christian

-The hardest christian on earth

-Fighter of the good (ok wel standaard)

-De aankondiger (ik weet neit hoe je dat in het engels zegt knipoog_dicht.gif )

-The world wide christian core

-Rotterdam Salvation Corps devil.gif

-Army of Salvation soldiers

Wel genoeg zo denk ik... en als je het echt niet weet... laat het me weten... ik zit nog vol inspiratie smile.gif

Ltrz, Sander

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die namen die DJ Sower aandraagd vind ik hilarisch, als je nooit serieus genomen wilt worden moet je een van die nemen. Zoek gewoon iets engs en creepy uit, of een of andere freaky superheld..

Of de latijnse naam van een lief beestje.. of iets noors...

Jordnöt \m/

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid