Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Afgelopen zaterdag ben ik naar een themadag over occultisme geweest in Aalten. Daar heb ik heel veel geleerd, maar dat is niet de reden dat ik dit getuigenis schrijf.

Voordat ik tot geloof kwam zocht ik naar een vervulling van mijn leven. Waarom leven wij? Er moet toch meer zijn tussen hemel en aarde? Ik zocht het in het christendom, maar dan alleen die stukjes die mij aanspraken.

Ik was erg op zoek naar het paranormale, ik wilde vanalles weten. Mijn vader was overleden, ik wilde weten waar hij was, dus ik ging met een stelletje andere tieners glaasjedraaien.

Ik verdiepte me in alles, ik wilde alles weten en proberen.

Op een zekere dag kwam ik met reiki in aanraking, en ik heb me ook laten inwijden in reiki, ik wilde zelfs reikimaster worden. Gelukkig greep God in, en leerde ik Hem kennen voordat ik verder ging op die weg. (Letterlijk 2 weken voordat ik mijn reiki inwijding voor de 2e graad zou krijgen.)

Door reiki en glaasjedraaien en al die andere dingen die heel onschuldig lijken had satan behoorlijk wat voet in mijn leven. Ook al leef ik voor God, satan liet niet na om te proberen mij terug te trekken.

Het laatste blok van die themadag was bedoelt om te bidden voor mensen die zich met occultisme hebben ingelaten, zoals ik dus. Het was moeilijk voor me, om naar voren te gaan, ik ervoer een innerlijke strijd. Gelukkig was ik niet alleen en heb ik voor me laten bidden.

Ik heb letterlijk ervaren dat ik losgelaten werd. Ik voelde een bevrijding die ik niet onder woorden kan brengen. Na de bevrijding werd er gevraagd om vervulling met de Heilige Geest, en dat was zo intens! Ik voel me zoveel lichter nu, en ik merk dat het bidden een stuk makkelijker gaat, ik ben echt blij dat ik ben gegaan!

De Heer is zo groot, zo machtig en ik ben Hem zo dankbaar dat Hij steeds weer laat zien wie Hij is!

Er is gevoelsmatig echt een muur weg om me heen!

Dit wou ik even met jullie delen ;-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:13:13 schreef jaleez het volgende:

wowww super tof joh! maar wat is reiki? of wil ik dat niet weten?

Of je het wilt weten kan ik je niet vertellen, maar ik kan je ten zeerste afraden om het te gaan doen. Verder inderdaad de topics waar naar verwezen is, daar staat heel veel informatie ;-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid