Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. Omdat de test voor polysemie het vage concept van verwantschap is, kan het moeilijk zijn om oordelen over polysemie te vellen.
  3. Vandaag
  4. Eeuwige recurrentie is een filosofisch concept dat stelt dat de tijd zichzelf in een oneindige lus herhaalt en dat precies dezelfde gebeurtenissen zich op precies dezelfde manier, keer op keer, tot in de eeuwigheid, zullen blijven herhalen.
  5. Sommige projecten komen in een 'ontwikkelingshel' terecht omdat ze aanvankelijk met ambitieuze doelen zijn ontworpen, de moeilijkheid om die doelen te bereiken werd onderschat en pogingen om die doelen te bereiken herhaaldelijk zijn mislukt. De term wordt ook algemener gebruikt om elk project te beschrijven dat onverwachts is vastgelopen in de plannings- of ontwerpfase, de oorspronkelijk verwachte voltooiingsdatum niet heeft gehaald en onredelijk lang in die fasen blijft hangen.
  6. Gisteren
  7. Na datamining kan je nog altijd terecht bij zorg- en hulpverleners, zij leren je allerhande tips en trics om dergelijke processen aanzienlijk makkelijker te maken. Maar dan is het misschien al veel te laat, omdat je nog amper een mens bent, wat het resultaat ook is, quasi onherstelbaar het schroot.
  8. Kurukullā is overigens niet te verwarren met Caligula, begrijpen zal ik het wel nooit.
  9. Een valkuil die bij datamining op de loer ligt is de drogreden 'cum hoc ergo propter hoc'. Enfin, naar het schijnt, wat aan Jip en Janneketaal voorbij gaat, ergens gelezen.
  10. Binnen het kader van herstelopdrachten wordt in sommige lectuur gesproken over een vijftal hindernissen, maar hoe deze correct gepositioneerd kunnen worden binnen haast onontwarbare informatiestromen die me niet zelden als verwarrend, conflictueus en zelfs dubbelzinnig toekomen, is me een raadsel. Kortom, fluweelzacht verwordt tot een quasi onmogelijkheid, net zoals de kracht van eenvoud en kleine dingen innerlijk misschien dan wel enige hoop mag opwekken, het op basis van redelijke gronden schrille contrast wekt ook twijfel, angst, onrust, zinloosheid en vereenzaming.
  11. Afgelopen week
  12. Incredible loads of helpful advice. canadian online casino [url=https://bhcmerced.org/canadian-casino-online]best casino canada[/url] canadian online casinos
  13. Veel vaker staat de elegantie van een abstract niet in verhouding tot het tumult dat er zich in manifesteert.
  14. Als ze het de volgende keer weer over die tesseracten willen hebben, bibi ribbedebie.
  15. удалите пожалуйста[url=https://rusjizn.com/].[/url]
  16. Het SOP-model van Wagner is een mooi voorbeeld van hoe de psychologie en neurowetenschappen proberen om leerprocessen wiskundig te beschrijven. En tegelijk toont het, als je er met een meer beschouwende blik naar kijkt, hoe we als leken proberen de subtiele dynamiek van ervaringskennis te vangen in modellen.
  17. Thank you! Excellent information! real money online casino canada [url=https://bhcmerced.org/canadian-casino-online]no deposit bonus casino canada[/url] no deposit casino bonus canada
  18. Kan me voorstellen dat wanneer we binnen deze contexten een vraag stellen over boerenlogica, er ook maar weinig aandacht voor gevonden kan worden. Maar dat gaat dan meer over het menselijke, het alledaagse, ondanks ontegensprekelijk verweven, over balans en harmonie. En zo kunnen we eindeloos doorgaan, het leven als een mysterieus wonder, maar ook een drama, zij het veel vaker onbewust van waar de klepel hangt. Althans, voor mij dan toch, er is amper uit wegwijs te raken, tegelijk dermate hypergevoelig dat er nog amper woorden voor te vinden zijn, en ons als nietige ikjes kwetsbaar maakt.
  19. In de wiskunde verwijst de vloek van dimensionaliteit naar het probleem dat optreedt wanneer ruimte te groot wordt voor onze intuïtie. Hoe meer dimensies er zijn, hoe leger de ruimte lijkt te worden, punten drijven uit elkaar, verbanden vervagen en steeds meer afstand verliest betekenis. Wat in twee dimensies overzichtelijk is, wordt in twintig dimensies misschien niet alleen overweldigend maar ook ondoorgrondelijk. Veel simpeler, ik, wat uiteraard subjectief is, begrijp er werkelijk geen jota meer van.
  20. De vloek van de dimensionaliteit verwijst naar diverse verschijnselen die ontstaan bij het analyseren en organiseren van data in hoogdimensionale ruimtes die niet voorkomen binnen settings die we als alledaags benoemen en ervaren. Dimensionaal vervloekte verschijnselen komen voor in domeinen zoals numerieke analyse, bemonstering, combinatoriek, machine learning, data mining en databases. De uitdrukking werd bedacht door Richard Ernest Bellman.
  21. Juliatyday

    Hello! Can you advise me?

    Hallo! Ich habe eine Anfrage gesendet, aber noch keine Antwort erhalten. Moglicherweise ist meine Nachricht nicht angekommen. Ich ware Ihnen sehr dankbar, wenn Sie mich uber WhatsApp kontaktieren konnten. wa.me/+380951034806
  22. del plz[url=https://ukrjizn.com/].[/url]
  23. Wat gelezen kan worden staat in schril contrast met aanhoudende onheilsberichten over een nakend wereldconflict, derhalve theorie en praktijk twee verschilllende dingen.
  24. Incredible plenty of very good data! 888 casino canada [url=https://bhcmerced.org/canadian-casino-online]luxury casino canada[/url] luxury casino canada
  25. Śāstra heeft een vergelijkbare betekenis als het Engelse -logy, bijvoorbeeld ecologie en psychologie, en betekent wetenschappelijke en fundamentele kennis over een bepaald onderwerp.
  26. Over de Siku Quanshu zal wellicht ook nog wel veel gezegd kunnen worden, denk toch dat ik er goed aan doe om te wachten op een bondige synthese.
  27. Economie simpel uitleggen begint bij een reeks paradoxen.
  28. Sinds de prehistorie is de winterzonnewende een belangrijke tijd van het jaar in veel culturen en is gemarkeerd door festivals en rituelen. Dit komt omdat het het punt is waarop de verkorting van de daglichturen wordt omgedraaid en de dag weer begint te lengen.
  29. Ik moest een tijdje geleden een overdenking doen over Johannes 2:23 - 3:5 en het leek me wel mooi om die met jullie te delen. 23 Toen Jezus op het pesachfeest in Jeruzalem was, kwamen velen tot geloof in zijn naam, omdat ze de tekenen zagen die Hij verrichtte. 24 Maar Jezus had geen vertrouwen in hen, omdat Hij hen allemaal kende. 25 Niemand hoefde Hem iets te vertellen over de mensen, want Hij wist wat er in een mens omgaat. 1 Zo was er een farizeeër, een van de Joodse leiders, met de naam Nikodemus. 2 Hij kwam in de nacht naar Jezus toe. ‘Rabbi,’ zei hij, ‘wij weten dat U een lera
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid