degelovige 0 Geplaatst 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2008 Niemand die naar GrootNieuwsRadio in de auto luistert? Samengevoegd: *maakt ook reclame* 1007 AM via de middengolf. Dat is dus niet via de lange golf.. Link naar bericht Deel via andere websites
Antonius 0 Geplaatst 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2008 Radio Maria, 675 kHz AM (Middengolf), vanaf mei van dit jaar. Link naar bericht Deel via andere websites
degelovige 0 Geplaatst 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2008 Dat klinkt interessant, veel gregoriaanse muziek? Link naar bericht Deel via andere websites
Antonius 0 Geplaatst 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2008 Ja, ongetwijeld ook, en daarnaast, wanneer de programmering start, dagelijks een H. Mis, Rozenkrans, getijdengebed (Laudes en Vesper), een programma waarin mensen gebedsintenties kunnen opgeven en nog meer. Ik ken Radio Maria uit Oostenrijk, waar de zender een groot succes is. Hopelijk gaat dat hier ook werken! Link naar bericht Deel via andere websites
degelovige 0 Geplaatst 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2008 Klinkt goed, mooi dat het ook via de middengolf is, en niet alleen via internet! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 6 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2008 Radio Maria is al enige tijd bezig met proefuitzendingen. Dus je kunt al dagelijks 24 uur per dag luisteren op 675 AM. Momenteel wordt er volgens mij willekeurige muziek gedraaid. Wel zijn er enkele onderdelen al op vaste tijden: ma t/m vrij      06.45 uur      Rozenkransgebed di t/m vrij      07.30 uur      H. Mis di t/m vrij      18:00 uur      Vespers maandag      17:30 uur      Vespers maandag      18.00 uur      H. Mis Persoonlijk vond ik het wel prachtig om het eucharistisch gebed te horen (live vanuit een kerk volgens mij in het zuiden des land aan het accent te horen) onderweg in de auto naar het werk. Meer informatie is te vinden op: link Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Gospellight link Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten