HelenaV 0 Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Scheduled Downtime Last.fm is currently offline for some scheduled maintenance to our servers. Apologies for the inconvenience; we'll be back soon. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst 28 december 2006 Quote: Op donderdag 28 december 2006 15:57:09 schreef Leidenschaft het volgende: Huh? Dus op een andere pc doet ie het wel? Hij hoort offline te liggen voor iedereen. Ik heb vandaag niet gecheckt, maar eergisteren deed 'tie het daar sowieso nog. En niet op mn laptop Link naar bericht Deel via andere websites
Artemas 0 Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 Hij is weer online Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 Ik ben te vinden onder de naam Matheusz Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Wie weet waar het nieuwe tekentje ^ voor staat in onderstaande afbeelding? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Quote: Op donderdag 28 december 2006 14:14:56 schreef Artemas het volgende: [Wijsneus] Je bedoelt natuurlijk dat ze offline zijn [/wijsneus] Goed vertaald uit het Annigs, ja . Nu ook maar even mijn top 10 posten: Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Quote: Op woensdag 03 januari 2007 10:01:37 schreef Groninger het volgende: Wie weet waar het nieuwe tekentje ^ voor staat in onderstaande afbeelding? Ik gok dat het in jou geval betekend dat Elliot Smith is gestegen (pijltje omhoog) is ten opzichte van vorige week, toen ze nog op nummer 14 in je weekselijke top stonden. Zoiets? Of kan dat niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Ik heb het uit pure wanhoop maar eventjes gevraagd in de shoutbox van een van de staff knakkers, ik wacht met spanning op een antwoord! Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Quote: Op woensdag 03 januari 2007 21:20:00 schreef annia het volgende: [...] Ik gok dat het in jou geval betekend dat Elliot Smith is gestegen (pijltje omhoog) is ten opzichte van vorige week, toen ze nog op nummer 14 in je weekselijke top stonden. Zoiets? Of kan dat niet? Ja, dat klopt, maar alleen in je wekelijkse favorieten, niet je 'overall'. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 the little arrows are changes in order of your artists according to previous week...i think. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 Dat zeg ik toch ^-^. Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2007 bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 In Flames -> Melodeath Skyfire -> Melodeath Sonata Arctica -> Power metal Saidian -> Power metal Nightwish -> Sympho metal Domain -> Power/heavy/blues metal Neal Morse -> Prog rock Winterborn -> Power metal Fear My Thoughts -> Melodeath LTE -> prog metal/rock/fusion Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 Alles met een appeltje met een hap eruit verdient zeker weten GEEN, ik herhaal GEEN schouderklopje. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 1. Stone Sour - Eigenlijk alleen voor het nummer 'Through the Glass'. 2. De Mannen van de Radio - Hilarisch geimproviseerde sketches. 3. Dogwood - Christelijke rock 4. Magical Trick Society - Japanse dojin 5. Evergreen Terrace - Cover/emo 6. Michael Sembello - Van de bekende 'Maniac' 7. Stef Bos - Ik weet zeker dat Hester en Annia trots op me zijn dat deze kerel in m'n top 10 staat. 8. No Use for a Name - Wederom. Punkrock. 9. t.A.T.u. - Wederom. Russische trance. 10. IOSYS - Japanse dojin. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2007 t.A.T.u... --> Russische alternatieve rock zou ik het nummer hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 1 Sonata Arctica- Vriendlief stuurt veel door, en ik vind het geen slechte muziek 2 Abel- onderweg = tof 3 Gwen Stefani - Wind it up heb ik perongeluk aan laten staan 4 Counting Crows - holliday in spain en accidently in love zijn leuk! 5 DJ Sammy - Boys of summer zat opeens in mijn hoofd, en toen stond het ineens op mijn pc 6 Sick Puppies - All the same = mooi!! 7 Groove Armada - my friend is hetzelfde verhaal als bij boys of summer 8 Stone Sour - Bother en trough the glass staan soms wel eens aan 9 The Used - Buried myself alive vooral, en de rest van dat albulm is mooi 10 Ian Baker - Die artiest die niemand kent Ach hij is wel goed, en ik vind t prettig om naar te luisteren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 1. Mors Principium Est --> Het nieuwe album van MPE is zo intens vet, voor elke liefhebber van melodic death metal, lomp als Dark Tranquility en melodieus als In Flames op Soundtrack to your Escape 2. In Flames --> Melodeath, erg prettig 3. Windir --> Black metal, imho met een wat vikingig aandoende ondergrond, erg mooi.      4. Skyfire --> Melodic death/black metal, fijne gitaarsolo's, lieve gruntjes en snelle drums. Maar dan ook nog eens origineel. 5. Battlelore --> Power/folk metal, wel aardig 6. Lohues & The Louisiana Blues Club --> Hilarisch gewoon, Drentse blues 7. Jacob's Dream -> Christelijke power/prog magere productie maar voor een christelijke power band, niet gek. Beter als Narnia iig. 8. Agalloch --> Doom/black metal, om een puntje aan te zuigen.. Die sfeeeer! 9. Sigur Rós --> Sfeervolle minimalistische post-rock, met lieve IJslandse murmelstemmetjes 10. Textures --> Nederlands metaltrots, technische death, mjammie! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Ik wil jullie mijn lijstje niet onthouden 1 Leng Tch'e 25 Belgische grind, cd's vol met gravityblasts en melige song titels en over de top vocalen. 2 The Berzerker 17 Snelle Carcass kloon met een distorted 808 drumcomputer volgens mij. ERg bruut. 2 Gadget 17 Een van de grindcore bands die het gat wat Nasum achterliet opvult met snelle Scandinavische thrash 4 Jan Smit 14 Folk 5 Lividity 13 Snelle death/grind, ragragrag 6 Emeth 12 Tehcnische death/grind, ook uit België en ook gravityblast, gitaar partijen die je oorsmeer doen smelten. 7 Brodequin 11 Brute snelle modderig geproduceerde death metal met superlage grunt die klinkt als ene leeglopend doucheputje 7 Fleshtized 11 Brute death metal die bij mij vooral geliefd is om een bassolo in een nummer. 7 Guttural Secrete 11 Snelle brute death, melige samples aan het begin van de nummers 10 Behemoth 10 Poolse blackend death metal. Mesopetamische thema's super snel en vooral getriggerd, wat het enige minpuntje is... Allemaal death/grind of grind. En Jan Smit de ontdekking van de week, die gast heeft een goeie stem en kan ik erg goed trekken. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten