Spring naar bijdragen

Christelijke Rap


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Ik ben van nature rocker, maar hiphop gaat er zeker in op z'n tijd.

Site:

link (Nederlands Holy Hiphop forum)

Persoonlijk ga ik voor:

Tunnelrats

Lightheaded

Braille

Mars Ill

Deepspace5

(in mindere mate) L.A. Symphony

Daar kan je voorlopig even mee vooruit, want de rappers van Lightheaded, Deepspace5 en Tunnelrats hebben ook nog andere crews en doen solo ook dingen.

Qua Nederlandse hiphop is er niet zoveel in het ggggrristelijke wereldje, maar de dingen van She'erith Nation zijn nice.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Er komen de laatste tijd steeds meer goede rappers ed op. Een paar van mijn favorieten zijn:

- 116 Clique (dit zijn een aantal erg goeie rappers bij elkaar)

- Lecrae

- Trip Lee

- Pettidee (de man met de gouden opzettanden)

- Flame

- Mr. G Reality (Tupac style)

en natuurlijk het bekende Cross Movement en Grits.

Op www.christiandl.com kun je erg veel vinden op het forum!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ik ben zelf een niet gelovige sex hebbende rokende Ajax/ hip hop verslaafde Wilders hater uit Amsterdam Oost. Ik kwam ff buren op dit forum nadat ik erover las in de nieuwe Revu over de enorme groei van het Christendom onder jongeren en het mij fascineerd waarom zoveel jongeren 30 a 40 jaar terug willen reizen in de tijd, maar dat ff terzijde. Van wat voor muziek houden jullie ik ben een echte hip hop fan: 50 Cent, Saigon, Capone N Noreaga, Crooked I en Papoose dat soort werk uit de States en Kempi, Winne en Opgezwolle uit Nederland. Hoe zit dat hier?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jammer dat ik een topic omhoog moet kicken omdat er al een topic is over Christelijke Rap terwijl ik makkelijk een nieuwe topic zou kunnen maken.. wantja ruimtegebrek zal er wel niet zijn..

Maar goed.. Ik maak dus Christelijke rap, Ik heb al tot 3maal toe een topic geopend om mijn muziek te laten beoordelen, en eventueel te netwerken met somigge peeps die mischien ook met muziek bezig zijn enz enz blablabla somigge mensen willen het niet gunnen, dus goed, ik zal niks posten wat in de buurt zou komen van reklame.

Als mensen bezig zijn met hiphop, op een Christelijke wijze, hoe zijn jullie bezig, en wat vinden jullie van deze muziek:

www.soundclick.com/OriginalAtalaya

www.boomr.nl/OriginalAtalaya

www.ongekendtalent.nl/clubs/clubstek/clubstek.asp?clubid=18549


Samegevoegd:

behalve het feit dat hethelemaal niet omhoog gekicked wordt!! verbaasd.gif

Ach laat ook maar, het is al laat en na 5 keer proberen heb ik het wel gezien..

Voor enige vorm van contact emailimg.php?id=crU2V0ZV9TZWxvc0Bob3RtYWlsLmNvbQ==

God's zegen en vrede!!

Original Atalaya

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid