jeffrey_1989 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Check de post van *nath* hierboven Metalhead. De site was dus al genoemd. Link naar bericht Deel via andere websites
Healing.Tears 0 Geplaatst 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2006 Ik ben van nature rocker, maar hiphop gaat er zeker in op z'n tijd. Site: link (Nederlands Holy Hiphop forum) Persoonlijk ga ik voor: Tunnelrats Lightheaded Braille Mars Ill Deepspace5 (in mindere mate) L.A. Symphony Daar kan je voorlopig even mee vooruit, want de rappers van Lightheaded, Deepspace5 en Tunnelrats hebben ook nog andere crews en doen solo ook dingen. Qua Nederlandse hiphop is er niet zoveel in het ggggrristelijke wereldje, maar de dingen van She'erith Nation zijn nice. Link naar bericht Deel via andere websites
rosanneee 0 Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 de Grits zijn ook ERG goed!! hele goeie hiphop/rap cd. kijk anders op www.GMI.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Essiej 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 canton jones is goed <33 hij kwam eerst in me kerk he:o Samengevoegde post 07-11-2006 13:48:18: en nederlandse rappers? weten jullie die ook? Link naar bericht Deel via andere websites
willembalfoort 0 Geplaatst 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst 25 november 2006 Lecrae vind ik persoonlijk één van de beste, heel duidelijk christelijk, en dat mag ik wel. Vooral de nr's "Crossover" en "Heaven or Hell" Natuurlijk is verder KJ-52 ook niet verkeerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Warrior4Jah 0 Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Er komen de laatste tijd steeds meer goede rappers ed op. Een paar van mijn favorieten zijn: - 116 Clique (dit zijn een aantal erg goeie rappers bij elkaar) - Lecrae - Trip Lee - Pettidee (de man met de gouden opzettanden) - Flame - Mr. G Reality (Tupac style) en natuurlijk het bekende Cross Movement en Grits. Op www.christiandl.com kun je erg veel vinden op het forum! Link naar bericht Deel via andere websites
Healing.Tears 0 Geplaatst 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2007 Voor de liefhebber: Op SevenFM www.sevenfm.nl gaat binnenkort een nieuw programma van start: Link. Dit programma is geheel gewijd aan christelijke hiphop. op forum.busyr.com kun je de eerste info vinden, helemaal onderaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Kempevain 0 Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ik ben zelf een niet gelovige sex hebbende rokende Ajax/ hip hop verslaafde Wilders hater uit Amsterdam Oost. Ik kwam ff buren op dit forum nadat ik erover las in de nieuwe Revu over de enorme groei van het Christendom onder jongeren en het mij fascineerd waarom zoveel jongeren 30 a 40 jaar terug willen reizen in de tijd, maar dat ff terzijde. Van wat voor muziek houden jullie ik ben een echte hip hop fan: 50 Cent, Saigon, Capone N Noreaga, Crooked I en Papoose dat soort werk uit de States en Kempi, Winne en Opgezwolle uit Nederland. Hoe zit dat hier? Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Quote: Op dinsdag 20 juni 2006 12:47:20 schreef Harm-Jan het volgende: [...]Hip-hop en goed in één zin? Opgezwolle bijvoorbeeld Maar dat is niet Christelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ik hou zelf niet zo van rap, maar inderdaad Grits is wel een goeie keuze. Een paar andere zijn Pigeon John, Knowdaverbs, en Paramedic (soort van funk/soul rap) Van de nederlandstalige rap was er een paar jaar geleden Heilig ijs, maar ik weet niet of die er nog zijn Link naar bericht Deel via andere websites
BaasRay 0 Geplaatst 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2007 link mensen deze moeten julliie zien ... rapper die al eens een nummer heeft gehad op cd van opgezwolle ... is bekeerd en heeft un VET nummmer, gemaakt ... Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 Jammer dat ik een topic omhoog moet kicken omdat er al een topic is over Christelijke Rap terwijl ik makkelijk een nieuwe topic zou kunnen maken.. wantja ruimtegebrek zal er wel niet zijn.. Maar goed.. Ik maak dus Christelijke rap, Ik heb al tot 3maal toe een topic geopend om mijn muziek te laten beoordelen, en eventueel te netwerken met somigge peeps die mischien ook met muziek bezig zijn enz enz blablabla somigge mensen willen het niet gunnen, dus goed, ik zal niks posten wat in de buurt zou komen van reklame. Als mensen bezig zijn met hiphop, op een Christelijke wijze, hoe zijn jullie bezig, en wat vinden jullie van deze muziek: www.soundclick.com/OriginalAtalaya www.boomr.nl/OriginalAtalaya www.ongekendtalent.nl/clubs/clubstek/clubstek.asp?clubid=18549 Samegevoegd: behalve het feit dat hethelemaal niet omhoog gekicked wordt!! Ach laat ook maar, het is al laat en na 5 keer proberen heb ik het wel gezien.. Voor enige vorm van contact God's zegen en vrede!! Original Atalaya Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 Ik ken alleen Heilig Ijs... Link naar bericht Deel via andere websites
Original Atalaya 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 Ja ik weet dat het Christenen zijn, alleen ze maken geen Christelijke hiphop toch? tenminste.. van wat ik gehoord heb belijdden ze niet Jezus' naam in hun tracks ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten