Spring naar bijdragen

Christelijke Trance Dance Hardstyle


Aanbevolen berichten

Quote:
Op dinsdag 08 augustus 2006 15:41:03 schreef Balaams Miracle het volgende:

[...]

DJ Sower, heb je er weleens over gedacht om al die links op een website onder te brengen? Misschien ook om wat stukjes/recenties erover te schrijven, forumpje erbij of zo... Ik roep maar wat.

Dat is wel een goed idee ja. smile.gif

Kun jij toch ook wel doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Bestaan er uberhaubt goede (en dan bedoel ik qua muziek) Christelijke house/trance/dance DJ's? Ik ken eigenlijk alleen Andy Hunter, en daar zijn ook maar een paar nummers lekker om aan te horen. Van de Christelijke DJ's die ik verder ken snap ik werkelijk niet dat er ooit een cd van verkocht is. Ace of Base-niveau mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 08 augustus 2006 16:35:38 schreef Groninger het volgende:

Bestaan er uberhaubt goede (en dan bedoel ik qua muziek) Christelijke house/trance/dance DJ's? Ik ken eigenlijk alleen Andy Hunter, en daar zijn ook maar een paar nummers lekker om aan te horen. Van de Christelijke DJ's die ik verder ken snap ik werkelijk niet dat er ooit een cd van verkocht is. Ace of Base-niveau
mondhouden.gif

Grunneger, Dj Sower heeft net een waslijst aan links gegeven naar trance, dance en dat soort DJs. Even wat hoger lezen dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 08 augustus 2006 16:57:45 schreef Groninger het volgende:

Maar zijn die ook goed?

Ik heb al vaker linkjes aangeklikt van zeeeer twijfelachtige kwaliteit. Niet elke Christelijke DJ maakt goede muziek.

Of het goed is moet je zelf maar beoordelen want wat de een goed vindt, vind jij misschien wel bagger of andersom.

Daarbij, hoeveel kost het je nu om een linkje aan te klikken en te luisteren naar wat die DJ/artiest neerzet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 09 augustus 2006 01:44:27 schreef mad het volgende:

christelijke speedcore is ook zeer rustgevend , men komt helemaal in een extase en men denkt maar aan 1 ding.....GOED HARD RAGGUH !!!
hamer.gifhamer.gif

Shalom Mad,

Christelijke speedcore is dus eigenlijk een fabeltje?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ehm.. als je christelijke hardcore zoekt moet je wel heel erg goed zoeken hoor... ik ben er al 2 jaar mee bezig en heb gewoon haast niks gevonden op een paar artiesten na dan.

Ik luister ook wel eens ceculiere hardcore.

Dat is niet per definitie slecht omdat het ceculier is. Voorbeeld: Het nummer van Noisekick "Koffie met een smaakje" Nou de naam zegt het al, het nummer is gewoon raggen waar ze afentoe doorheen roepen:

"KOFFIE MET EEN SMAAKJE!!!" Nou volgens mij is dat niet fout.

Maar over die links, ik zal wel een nieuwe topic maken met al die links.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:53:20 schreef DJ Sower het volgende:

Ehm... daar hwb ik geen tijd voor en er is toch niemand die op zo'n onbekende site komt of je moet betalen....

Wat de tijd betreft is dat wel een goed argument, maar het "onbekende site" argument vind ik nogal zwak. Natuurlijk begin je als een onbekende site, maar hoe bekend het wordt heb je uiteindelijk voor het grootste gedeelte zelf in de hand.

Wat je nou bedoelt met "of je moet betalen" ontgaat mij trouwens volledig. Betalen om bezoekers te krijgen? Dat is iets dat ik nooit heb gedaan en toch heb ik stapels bezoekers per dag op mijn site (al houd ik de precieze aantallen niet bij).

Maar vanwege je tijdgebrek (en de mijne ook, mijn eigen site neemt heel veel tijd in beslag) denk ik dat hier een mooie taak ligt weggelegd voor een fan van jouw muziek.

Wie het ook zal zijn die zo'n site in elkaar knutselt, ik ben wel bereid om (als het nodig is) het een en ander aan tips te geven over ontwerp, zoekmachines, webspace providers (gratis of betaald), enzovoorts. Ik denk namelijk wel dat zo'n site een gat zou opvullen. Zo zou je naar die website kunnen verwijzen als er weer een vraag komt over hardcore, gabber, hardstyle, en zo in plaats van een dikke stapel links naar de MP3 paginas van de artiesten te geven. Het vergemakkelijkt het verwijzen tenslotte...

[edit]

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:44:57 schreef DJ Sower het volgende:

Zou je dan een site kunnen noemen waar je zelf een site kunt maken... ik had wel iets gehoord over .tk sites, weet jij daar iets van...

Misschien dat het wel gaat lukken met tijd enzo... ik wil het wel gewoon proberen...

Omdat ik er niet vanuit ga dat je over kennis van HTML beschikt (als dat wel zo is, dan mijn excuses), heb ik rondgekeken voor gratis webhosting waar een online website maker bij zit en dit is wat ik even in de gauwigheid heb gevonden:

http://www.come2me.nl

http://www.tripod.lycos.nl

http://everyoneweb.com

Het is trouwens ook mogelijk dat je van je provider al ruimte hebt gekregen om je eigen site neer te zetten, maar daar heb je dan weer een programma als Amaya (gratis) of Dreamweaver (niet gratis) of zo voor nodig om de site te maken, maar het duurt even voordat je die programmas doorhebt, dat weet ik uit ervaring :-)

Jouw vraag over .tk sites: Stel dat jouw site op www.eenofanderehost.com/~2867992/wat/een/lange/URL/is/dit/toch .htm staat, dan kun je bij www.dot.tk een andere URL aanvragen, iets als www.mijnpagina.tk of zo. Maar bij dot.tk kun je niet zelf een site neerzetten, ze verwijzen alleen maar door naar je eigenlijke site.

Dit is weer een flinke mep aan info, ik hoop dat je er wat aan hebt zodat er over een tijdje toch een site over Christelijke Trance, Dance, Hardstyle en meer van dat spul zal zijn. (en zo is deze post toch weer een beetje on topic gekomen :-))

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 10 months later...

Quote:

Staat God de eer geven ook centraal in deze trance en house en alles?

Of is het hetzelfde als de wereld en staat God niet centraal, maar is het alleen muziek voor jezelf, die voor jezelf lekker klinkt?

Staat bij jou ALLES wat je in het leven doet in teken van God? Jij zit nooit op de bank met een biertje voetbal te kijken en met de afstandsbediening naast je?

Ik kan me zo ergeren aan mensen die zulke opmerkingen maken. Alsof je 24/7 voor God zou moeten werken.

bye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Staat God de eer geven ook centraal in deze trance en house en alles?

Of is het hetzelfde als de wereld en staat God niet centraal, maar is het alleen muziek voor jezelf, die voor jezelf lekker klinkt?

Het heet vast niet voor niks Christelijke house/trance/gabber/hardcore/rommel

Maar goed, ik ben ook geen fan van Christelijke house/trance/rommel, de kwaliteit is 9 van de 10x om te huilen zo slecht. Teksten zijn er vaak toch niet, dus verknoei ik mijn oren liever met kwalitatief betere muziek gemaakt door heidenen devil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid