hallo 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 Tenzij het gewoon niet kan. Link naar bericht Deel via andere websites
hallo 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 dan moet het niet Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 Soms moet wat niet kan. Link naar bericht Deel via andere websites
hallo 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 Dan houdt het op he Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 P'cies! Link naar bericht Deel via andere websites
hallo 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 Als het niet kan zoals het moet dan moet het zoals het kan, tenzij het niet kan Link naar bericht Deel via andere websites
John 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 Wat moet en kan is BOT gaan! Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 Dream of the drummer - John O'Mill ================================== Whenever you walk before me Fat lady with your hams And rock'n roll around you Those beefy kilograms I pray that God will grant me Before my days are done To roffle my pantoffel On your fat sit-upon. Link naar bericht Deel via andere websites
John 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 ajb normale teksten! Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 13 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2003 Wat, geen humor toegestaan? Link naar bericht Deel via andere websites
John 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Niet zulke humor, nee. Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 De bisschop, die 't naaktzwemmen zat was, voorzag 't aquarium van matglas... - John O'Mill Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Geboorte - Herman Finkers ========================= Mama, moet je horen, toen ik lang geleden werd geboren, ging dat net als bij ons Fikkie gisteren die puppies kreeg? Had ook ik mijn oogjes nog niet open, kon ik al wel drinken maar niet lopen en heeft Papa toen ook al mijn broertjes en zusjes verzopen? Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Slootjes - J.C. van Schagen =========================== Neen, mevrouw - ik spring geen slootjes Dat doen enkel idiootjes Slootjes springen heeft geen zin Fijne sloten spring je IN! Link naar bericht Deel via andere websites
Peter van Bruggen 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Maalman, Deze topic heeft niet het doel gehad waarvoor jij hem nu gebruikt. Ik heb het idee dat je de boel hier probeert te verstieren. Wees sportief en hou daar mee op. Je zit op 3 of 4 fora. Ga daar lekker irritant zijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Pietro, Ik heb het topic zelf gestart en weet heel goed wat het doel ervan is. Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Verzoek, nogmaals, om geloofs gerelateerde reacties te posten. Je postte dit topic in geloof algemeen, dus lijkt het me logisch dat het met het geloof te maken moet hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Zojewilt: God - Coos Neeteboom ==================== Ik ben een God in het diepst van mijn gedachten En zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon Maar verder ben ik helemaal gewoon, Met haaruitval en spijsverteringsklachten. Link naar bericht Deel via andere websites
pj 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 ...Of je moet het topic naar koffiebar moven... van Judith Herzberg, ziekenbezoek Mijn vader had een lang uur zitten zwijgen bij mijn bed. Toen hij zijn hoed had opgezet zei ik, nou, dit gesprek is makkelijk te resumeren. Nee, zei hij, nee toch niet, je moet het maar eens proberen. Link naar bericht Deel via andere websites
pj 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Toon Tellegen, Als we vlammen waren 'Zal ik je eens een levensgevaarlijke kus geven?' Ze ging op haar tenen staan, legde haar hand in mijn nek en gaf mij een levensgevaarlijke kus, zo'n kus die aan een zijden draadje hangt en heen en weer zwiept, om zijn as tolt en wegschiet - ik kon hem niet tegenhouden, ik riep, zwaaide met mijn armen, holde hem achterna - zo'n kus die zich omdraait en aanlegt, iets hoger, iets lager, zo'n dodelijke kus. Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 - Mistletoe can be deadly if you eat it. - A kiss can be even deadlier if you mean it. Link naar bericht Deel via andere websites
pj 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Quote: Op donderdag 14 augustus 2003 15:17:32 schreef Maalman het volgende: Zojewilt: God - Coos Neeteboom ==================== Ik ben een God in het diepst van mijn gedachten En zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon Maar verder ben ik helemaal gewoon, Met haaruitval en spijsverteringsklachten. Da's een flauwe parodie op het gedicht van Willem Kloos Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten, En zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon Over mij zelf en 't al, naar rijksgeboôn Van eigen strijd en zege, uit eigen krachten. En als een heir van donkerwilde machten Joelt aan mij op en valt terug, gevloôn Voor 't heffen van mijn hand en heldere kroon: Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten. -- En tóch, zo eindloos smacht ik soms om rond Úw overdierb're leên den arm te slaan, En, luid uitsnikkende, met al mijn gloed En trots en kalme glorie te vergaan Op úwe lippen in een wilden vloed Van kussen, waar 'k niet langer woorden vond. Willem Kloos (1859 - 1938) Link naar bericht Deel via andere websites
Stefan 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 genialiteit kent zijn grenzen, stomheid niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Maalman 0 Geplaatst 14 augustus 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2003 Ik vind de versie van Neeteboom leuker. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten