wijnand 0 Geplaatst 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst 15 november 2006 audiophile.. die lijken mij nou niet echt christelijk ofzo en het lijkt mij ook geen vrouw die dat zingt Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst 15 november 2006 Quote: Op woensdag 15 november 2006 15:52:03 schreef wijnand het volgende: audiophile.. die lijken mij nou niet echt christelijk ofzo en het lijkt mij ook geen vrouw die dat zingt Oja... Ja, ik heb af en toe moeite meyt het verschil tussen vrouwenvocalen en castratenvocalen Link naar bericht Deel via andere websites
wijnand 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 geeft niet, iedereen heeft zo zijn of haar fouten Maar goed, ik heb een aantal dingen die er een beetje op lijken.. maar ben benieuwd of er nog vele CHRISTELIJKE aanvullingen zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Quote: Op woensdag 15 november 2006 15:54:20 schreef Audiophile het volgende: [...] Oja... Ja, ik heb af en toe moeite meyt het verschil tussen vrouwenvocalen en castratenvocalen En Rhapsody is italiaans. Ik bedoelde HM Music Link naar bericht Deel via andere websites
wijnand 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 HM of HB? Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Quote: Op woensdag 15 november 2006 15:15:41 schreef wijnand het volgende: lacuna coil - swapped Is er een christelijke variant hiervan? Dat zou wel heel gaaf zijn Ik ken Lacuna Coil niet zo goed, maar ik heb mensen Gretchen met LC horen vergelijken. Ik weet alleen niet of die vergelijking wel opgaat... Link naar bericht Deel via andere websites
wijnand 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Nou niet echt.. gretchen ken ik wel... maar het is toch anders (duh )... ik vind het nummer van LC juist gaaf (swamped) vooral door haar stem die gebruikt ze daar heel vet.... Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Quote: Op vrijdag 17 november 2006 16:22:12 schreef wijnand het volgende: Nou niet echt.. gretchen ken ik wel... maar het is toch anders (duh )... ik vind het nummer van LC juist gaaf (swamped) vooral door haar stem die gebruikt ze daar heel vet.... Ik heb dat nummer even gedownload en ben in mijn colleectie op zoek gegaan naar spul dat er misschien in de verte wat op lijkt. Helaas is er niet zoveel dat je ermee kan vergelijken. Heel misschien Fountain of Tears en/of Nova Child. Meer dan dat kan ik ook niet verzinnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Fountain of Tears heeft er 'iets' van weg.. Het is wel wat meer doomy link Link naar bericht Deel via andere websites
wijnand 0 Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 heb jij een cd van novachild balaam.. want hun zijn gestopt he. Dus je kan nergens meer nummers van hun vinden, ja 1 nummer... "come Spirit come" wat overigens een vet nummer is. Maar dat is zo'n beetje alles. Verder is Fountain of Tears wel iets dat er op lijkt. Eowyn ook (tenminste 2 nummers). flowing tears ook wel. Maar ben nu echt aan het verzamelen zeg maar... en nightwish look-a-likes komen er steeds meer. Maar dat nummer van LC (swamped) is toch van een heel ander karakter ofzo... Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Quote: Op zaterdag 18 november 2006 11:05:00 schreef wijnand het volgende: heb jij een cd van novachild balaam.. want hun zijn gestopt he. Dus je kan nergens meer nummers van hun vinden, ja 1 nummer... "come Spirit come" wat overigens een vet nummer is. Maar dat is zo'n beetje alles. Ik heb zelf maar 2 nummers, Hell Flower en Grace. Ik heb nog wel een paar links naar hun officiele MP3 paginas, dat zijn deze: link link link maar daar is ook niet zo heel erg veel meer te vinden (3 nrs in totaal). In elk geval kun je het daar wel horen... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Kom ik opeens in mijn friends request op myspace een christelijke hatebreed achtige band tegen link * Audiophile doet hardcoremoves en slaat alles in zijn kamer kort en klein Ik mis toch echt de blastbeats... Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Quote: Op zondag 26 november 2006 16:55:45 schreef Audiophile het volgende: Ik mis toch echt de blastbeats... Dan moet je deze link volgen als je daar nog steeds last van hebt Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Ten eerste is R.E.M. Christelijk? En wat is eventueel een Christelijke variant hierop? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 REM is niet christelijk...variant geen idee Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Quote: Op maandag 27 november 2006 11:56:50 schreef Balaams Miracle het volgende: [...] Dan moet je deze link volgen als je daar nog steeds last van hebt w00t! Dáár zijn dus alle Deliverance CD's * Audiophile gaat toch eens weer neuzen en shoppen Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 Quote: Op maandag 04 juli 2005 15:18:45 schreef Groninger het volgende: [...] Dat lijkt me onmogelijk om daar een CHRISTELIJKE variant op te vinden Op Marilyn? Nee hoor Alice Cooper (vanaf het album The Last Temptation) en Rackets & Drapes Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 een vriendin van me zei laatst dat ze geen enkele christelijke muziek mooit vond, en nu probeer ik iets te vinden wat ze wel leuk vind. Is er een christelijke varint die muziek maakt zoals Enya? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Quote: Op woensdag 10 januari 2007 15:14:45 schreef Dante het volgende: [...] Op Marilyn? Nee hoor Alice Cooper (vanaf het album The Last Temptation) en Rackets & Drapes Mwah, ik denk dat Marilyn Manson en Alice Cooper toch een andere muziekstijl maken Link naar bericht Deel via andere websites
Balaams Miracle 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Technisch gesproken maken ze beiden Shock Rock... Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Mja dat is wel waar....alleen hett klinkt heel anders..nou moet ik toegeven dat ik me meer verdiept heb in alice cooper dan MM, maar ehb wel eens wat gehoord... Link naar bericht Deel via andere websites
Tha_M 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 mm.. ik zocht iets heel anders, maar toen k dit allemaal las, moest ik me wel even registreren .. Nice topic btw.. jullie zochten toch muziek met een vrouwelijke vocal? !Flyleaf! k weet niet of t precies t goede genre is, maar t komt wel in de buurt dacht ik en ze zijn heel erg verantwoord , hebben vet goede teksten . Flyleafsite --> link En over Evanescence.. (werd ook ergens genoemd (A)) als ik t n beetje gevolgd heb, zit het zo; d'r zat een christelijke drummer in de band die ook teksten schreef en Amy Lee zelf had ook wel iets met t christendom, maar k denk niet al te sterk.. Toen is die drummer weggegaan en njah.. bij Amy Lee zal t wel n beetje in verval geraakt zijn allemaal. Dus k ben bang dat je t geen christelijke muziek meer kunt noemen. be blessed Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Nou, is er ook een Christelijke variant op Pink floyd? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Ik geef je weinig kans. En als die er is zal het wel van tenenkrommende kwaliteit zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Quote: Op zaterdag 13 januari 2007 19:10:10 schreef Thijs het volgende: Ik geef je weinig kans. En als die er is zal het wel van tenenkrommende kwaliteit zijn. Er kan geen variant op Pink Floyd zijn. Bands van dat niveau staan op zichzelf Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten