lukramon 0 Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 56 minuten geleden Hallo lezer, We leven in een behoorlijk individualistische wereld. Een wereld vol aantrekkelijke verleidingen die vaak niet bijdragen aan de opbouw en vervulling van Gods wil. Integendeel: vaak houden ze ons juist af van Gods plan en doel met ons leven, en dan spreek ik over zonde. Jarenlang worstel ik hier al mee, en nog steeds is het een dagelijkse strijd. Door de jaren heen heb ik geleerd hoe belangrijk het is om inzicht te krijgen in wat je precies weghoudt van God. Het helpt om die triggers bewust bij te houden, zodat je je er beter tegen kunt wapenen. Na een proces van veel vallen en opstaan, ontstond het idee om zelf een tool te ontwikkelen die dit voor mij kan bijhouden en me zo kan helpen dichter bij God te blijven. Dankzij de mogelijkheden van AI is dat nu werkelijkheid geworden: ik heb https://gelukt.be ontwikkeld. Omdat het hier om gevoelige data gaat, is de tool volledig serverloos gebouwd; alle gegevens worden puur lokaal op jouw eigen apparaat opgeslagen. De tool is momenteel nog in ontwikkeling. Probeer het gerust eens uit, want ik ontvang graag jullie feedback. Daarnaast wil ik nogmaals benadrukken dat deze tool een middel is, en niet de oplossing. Ik raad je dan ook sterk aan om Gods stem te proberen verstaan, door in Zijn woord bezig te zijn, en dit aan Zijn voeten te leggen in gebed. Groeten, Luk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten