Figulus 151 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Het wordt tijd voor drie honden! "Sneako" "Mohammed" en "Allah" zal ik ze noemen. Het is goed om bij het kiezen van hondennamen stil te staan, vooral als je meerdere honden hebt, want de namen moeten duidelijk klinken en makkelijk zijn om te roepen, zodat je hond je kan herkennen. Goed africhten op ongewenste intimiteiten, daarop mag gereageerd worden met bijten. Misschien dat de vierde een teefje wordt met de naam "Aisha". Daar ben ik nog niet over uit, want die krijgt het waarschijnlijk te druk met gedekt worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Me vorige hond wou maar niet dood. Die sleepte zich ook zo voort op de voorpoten. Nog een soort van rolstoel geprobeerd... wou ie daarmee zijn hok in. Dat ging niet. Ik kon geen afscheid nemen van die hond, maar dat kan net zo goed mishandeling zijn. Een goede eigenaar rekt geen leed omdat hij aan zichzelf denkt. Deze hond heeft mazzel met zijn voorganger en wordt op tijd door mij afgemaakt. Zoals die hond mij heeft beschermd op momenten, zo zal ik hem beschermen. Al moet er een Sneako met grote bek bij dood. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten