Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Wat ben ik blij met mijn mes. Probeer dat eens bij die ik liefheb met je grote bek. Beter knoop je jezelf op, want ik maak het echt moeilijker. Zo moeilijk dat je er dood aan gaat. Lijkt me toch zo fijn om je te zien creperen met je doorgesneden strot en woordeloze kermen. 1 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 151 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Zo moest ik laatst voorkomen wegens mishandeling. Iemand had een camera op mijn tuin geplaatst en dat vond ik niet leuk. Ondanks mijn aangeven bleef deze staan. Ik heb de ruiten ingekankerd van de eigenaar van de camera en vervolgens deze een slag voor de kop verkocht. Opdonderen met je camera en de volgende keer praat jij niet weer. Maar alles moest zo nodig proportioneel zijn... Wie bepaalt wat voor impact een camera heeft op iemands leven? Ik dus, en de rechter kan de kanker krijgen met haar opmerking dat mijn agressie anders is dan de agressie van de eigenaar van de camera. Stomme kut. De volgende keer gaat subtieler. Zoals je kunt verwachten met dit verklootte rechtssysteem. Vrouwen als rechter kunnen de tering krijgen, mij veroordeel jij niet weer tot 400 euro boete en een strafblad. Jij stupide wijf met je grote bek. 1 uur geleden bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten