Tyler 0 Geplaatst 20 oktober Rapport Share Geplaatst 20 oktober Ik had pas met iemand een discussie over seks voor het huwelijk. Diegene was er tegen want volgens mij leert de bijbel dat duidelijk. En is het gewoon slecht en niet goed voor je relatie. Ik dacht dat je dan elkaar juist beter leert kennen en dan beter kunt bedenken of je wilt trouwen of niet. Die ander noemde wel wat teksten maar die leken vooral over verkrachting te gaan en overspel maar niet over wel of geen seks voor huwelijk. Dus ik ben nu aan het zoeken naar waar het we duidelijk staat. Want ik heb het nog niet zo gevonden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 20 oktober Rapport Share Geplaatst 20 oktober Zelfs mastrubatie wordt hier anders bekeken. Paulus zegt dat als het brandt je moet huwen. Maar ik vind huwen voor lust ook niet de beste reden. Want een mooie vrouw kan je wel de nacht van je leven geven, maar als ze met "bagage" komt waarvoor de lust de ogen sloot, dan heb je zelf niets om op te bouwen maar legt ze lasten op uw fundament. Kom maar eens met een narcist samen, of iemand die zichzelf constant wilt tonen aan de wereld om likes te verzamelen,... Neen ik geloof steeds meer dat naast geld onze liefde voor lust alles kapot kan maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten