Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Dit visioen werd gezien in Engeland op maandag 16 december 2013

Plotseling hoorde ik het gebrul van water (hoorbaar binnen in mij) als het geluid van een waterval, dit gebrul duurde gedurende het hele visioen. Daarna hoorde ik God zeggen "Ik heb gesproken".

Vervolgens zag ik een (licht)groene wolk neerdalen. Ik kreeg de indruk dat dit een vreselijke ziekte betekende. Ik werd gewaar dat God wilde dat ik de mensen zou waarschuwen hiervoor om zich voor te bereiden door God te zoeken en zijn woord te bestuderen. Ik werd gewaar dat God zei: "dit komt er aan".

Daarna zag ik een heuvel in de vorm van een tafelberg, een platte berg, en het was donker. Daarbij dacht ik aan de olijfberg.

Vervolgens zag ik heel duidelijk het gezicht van een man. Aanvankelijk kon ik hem niet zien omdat het donker was maar toen hij dichter bij het vuur kwam lichtte zijn gezicht op vanwege het vuur waar hij in blies. Hij blies opzettelijk in het vuur. Hij blies hard, ging achterwaarts om in te ademen waarna hij opnieuw blies. In totaal blies hij drie keer in het vuur. Daarna, bij de vierde keer was het het gezicht van een leeuw dat in het vuur blies.

Vervolgens zag ik een donkere troon op de heuvel. Niemand zat er op.

Daarna zag ik een bel op een paal. De paal en de bel hadden een koperkleur. En toen de bel belde ("ting") veranderde die in een koperen helm.

Daarna zag ik een munt boven op een stuk stof (weefsel) dat donker rood van kleur was. En een vis die leek op een "karper" (Engels: Koi Carp), met verschillende kleuren, naderde de munt en slikte die langzaam en lustvol in en ging terug.

Daarna zag ik een deel van een gezicht, voornamelijk het echter oog, dat mij aanstaarde en het was een vreeswekkende doordringende blik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid