Ted1974 2 Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Aangezien ik met een zwakke gezondheid zit probeer ik contact te leggen met diversen websites / pastoors voor een biecht online. Er zijn er wel een paar, maar deze reageren dus nooit terug. Weet iemand een pastoor die dit doet ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 19 minuten geleden zei Ted1974: Aangezien ik met een zwakke gezondheid zit probeer ik contact te leggen met diversen websites / pastoors voor een biecht online. Er zijn er wel een paar, maar deze reageren dus nooit terug. Weet iemand een pastoor die dit doet ? Als je op het katholieke sacrament van de biecht bedoelt: online biechten is niet mogelijk, omdat sacramenten nooit op afstand bediend kunnen worden, maar ook omdat het biechtgeheim dan niet voldoende gegarandeerd kan worden. Je kunt dus het beste de pastoor van je eigen parochie bellen en hem vragen bij jou thuis langs te komen. De biecht kan immers overal gesproken worden, zolang er maar voldoende privacy is en eventuele omstanders dus niet kunnen meeluisteren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten