Cedric 0 Geplaatst 11 december 2018 Rapport Share Geplaatst 11 december 2018 Beste lezer, voor onze opleiding doen we onderzoek voor het Luthermuseum. Zou u een paar minuten willen doneren om ons hierbij te helpen. Volg onderstaande link om een korte enquête in te vullen. https://goo.gl/forms/EYj8OBBl6gFsA4um1 U hoeft geen aanhanger te zijn van het lutheranisme om te reageren op deze enquête, we zijn ook geintresseerd in andere meningen en stromingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Wat is precies het doel van deze enquete, @Cedric? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Enquete ingevuld. Ik vind het wel lastig om de vraag te beantwoord hoeveel ik zou willen betalen voor een kaartje voor een museum over Luther. Als ik naar een museum over Luther zou gaan, dan ga ik naar Wittenberg en niet ergens in Nederland. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cedric 0 Geplaatst 12 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 We proberen de wensen en intresse van verschillende onderandere christelijke groeperingen te peilen rondom het luthersmuseum dat komend jaar zal openen. Om beter te proberen aansluiten. @Dat beloof ik dat is zeer begrijpelijk en we zullen het meenemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten