Annemaris24 0 Geplaatst 27 september 2018 Rapport Share Geplaatst 27 september 2018 Graag zou ik van jullie willen weten of het passend is om de priesterzege ook als trouwtekst te doen. Dan heb ik het over Numeri 6 22-27 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tomega 311 Geplaatst 27 september 2018 Rapport Share Geplaatst 27 september 2018 (bewerkt) Nee, niet echt. Want je kunt jezelf niet zegenen. De lezer moet het dan op zichzelf betrekken (en ten onrechte) en ook de dominee in de huwelijksbevestigingsdienst wordt zo gedwongen om er een draai aan te geven om weer uit te komen op een bijbelse boodschap, ipv een boodschap aan jullie. Maar, je zult wel een bepaalde gedachte erbij hebben, dus misschien goed om die gedachte op een iets andere manier vorm te geven? Overleg met je dominee zou ik zeggen. Is mijn bescheiden mening, die zich graag laat corrigeren waar dat nodig mocht zijn. 27 september 2018 bewerkt door Tomega Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten