ineke-kitty 56 Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 @Hendrik Het gaat er niet om of jij daaraan niet meedeed in dat topic, maar om wat je zegt dat het je niet nuttig lijkt om hier op dit forum andere forums.... of sites... te gaan beoordelen/becommentarieren. Kennelijk heb je geen bezwaar tegen het becommentarieren van de sites die veelvuldig aangehaald worden in het topic over Brexit, waar mensen met naam en toenaam worden genoemd, maar WEL maak je misbaar over het benoemen van Maasbach en Zijlstra, omdat zij zich niet zouden kunnen verdedigen. Wel, dat geldt dus ook voor de mensen die genoemd worden in het topic over Brexit. Waarschijnlijk heb jij niet eens door, dat je DAAR geen protest tegen indient, en HIER wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 5 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 CIP presenteert ook een artikel over Maarten Luther met de opschrift of hij een anti-semiet was of niet. De man is dood. Mag je dat dan niet als nieuwswaarde zien op een subforum wat heet: "Media, nieuws en maatschappij?" De man kan zich niet verdedigen. http://www.cip.nl/god/juni-2016/57204-m ... antisemiet Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 CIP presenteert ook een artikel over Maarten Luther met de opschrift of hij een anti-semiet was of niet.De man is dood. Mag je dat dan niet als nieuwswaarde zien op een subforum wat heet: "Media, nieuws en maatschappij?" De man kan zich niet verdedigen. http://www.cip.nl/god/juni-2016/57204-m ... antisemiet En nog stééds heb je niet door wat ik je nu precies voor hield... Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 Waarschijnlijk heb jij niet eens door, dat je DAAR geen protest tegen indient, en HIER wel.En ook jij heb nog steeds niet goed gelezen wat het punt was... Ook de groeten!! Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 5 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 En nog stééds heb je niet door wat ik je nu precies voor hield... Nee waarom zou ik. Vind je jezelf zo belangrijk? Wat hield je me dan voor? En waarom moet ik dat doorhebben? Link naar bericht Deel via andere websites
ineke-kitty 56 Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 @Hendrik "Ook de groeten?" . Waar slaat dat op? Wel, gelukkig ben je geen dominee, voorganger of oudste die meent mij wat te moeten voorhouden. Die tijd heb ik al jaren achter de rug. Niemand hoeft mij "iets voor te houden". Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 5 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 De Charismatische beweging van Maasbach en Zijlstra mogen blij zijn dat een Gereformeerde broeder het voor hun opneemt. Een nobel streven. Ik zal het CIP melden. Want immers.... wie zonder zonde is .... Link naar bericht Deel via andere websites
_Anja_ 0 Geplaatst 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 CIP presenteert ook een artikel over Maarten Luther met de opschrift of hij een anti-semiet was of niet.De man is dood. Mag je dat dan niet als nieuwswaarde zien op een subforum wat heet: "Media, nieuws en maatschappij?" De man kan zich niet verdedigen. http://www.cip.nl/god/juni-2016/57204-m ... antisemiet En nog stééds heb je niet door wat ik je nu precies voor hield... In het gunstigste geval (van alle ongustige gevallen) niet nee. Persoonlijk geloof ik niet meer in dat gunstigste geval, maar ik houd het mezelf maar wel voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 5 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2016 CIP presenteert ook een artikel over Maarten Luther met de opschrift of hij een anti-semiet was of niet.De man is dood. Mag je dat dan niet als nieuwswaarde zien op een subforum wat heet: "Media, nieuws en maatschappij?" De man kan zich niet verdedigen. http://www.cip.nl/god/juni-2016/57204-m ... antisemiet En nog stééds heb je niet door wat ik je nu precies voor hield... In het gunstigste geval (van alle ongustige gevallen) niet nee. Persoonlijk geloof ik niet meer in dat gunstigste geval, maar ik houd het mezelf maar wel voor. We hadden het niet over jou hoor Anja. Maar houd jezelf rustig van alles voor. Succes ermee. Graag weer terug on topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2016 Admod note:Slotje. Dit topic staat zo vol op de persoon spelende posts dat het meer moeite is om het schoon te vegen dan gewoon opnieuw te beginnen. De Crew houdt een eventueel nieuw topic wel in de gaten: let erop dat het geen zwartmakerij wordt of gewoon als reclame voor een andere site bedoeld is. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten