MysticNetherlands 298 Geplaatst 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst 22 december 2015 @Anja: laten we t erbij houden. Ik ben normaliter flink van de discussie maar heb tegenwoordig geen tijd en energie Link naar bericht Deel via andere websites
_Anja_ 0 Geplaatst 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst 22 december 2015 @Anja: laten we t erbij houden. Ik ben normaliter flink van de discussie maar heb tegenwoordig geen tijd en energie Is goed. Sorry dat ik je smiley over het hoofd zag. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst 22 december 2015 Met nota bene een pijl er naar toe, en nota bene tot 2x aan toe refereren aan zowel de smiley als de pijl Link naar bericht Deel via andere websites
_Anja_ 0 Geplaatst 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst 22 december 2015 Met nota bene een pijl er naar toe, en nota bene tot 2x aan toe refereren aan zowel de smiley als de pijl Klopt . Dat gebeurt soms als ik sterk overprikkeld ben (door andere dingen in het echte leven). Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst 22 december 2015 Tijd om even te unwinden dan Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten