Spring naar bijdragen

Nieuw genre: Christelijke Hardstyle


Aanbevolen berichten

Goed nieuws voor Christelijke hardstyle fans! Afgelopen weekend is "Chrstian Hardstyle" uitgekomen. Ik weet dat niet alle credible users dergelijke moderne muziek stromingen waarderen/goedkeuren; maar ik wil het graag even met de liefhebbers delen.

De trailer geeft denk ik een goede impressie. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Mocht je nog meer tracks willen beluisteren, dan kan dat via soundcloud: http://soundcloud.com/dj_flubbel/sets/christian-hardstyle-album. Het doel van mij en Biotronix is om met moderne muziek het geloof te verspreiden. Meer informatie over de CD staat op http://christianhardstyle.com.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaaf! Had volgens mij eerder wat van je gehoord, dat vond ik niet zo, maar dit klinkt een stuk beter. Netjes alles op één level gemaximized etc. Maar echt hardstyle is t natuurlijk niet. Een overstuurde kickdrum alleen maakt nog geen hardstyle hehe. De bonus track komt nog t meeste in de buurt. De track die de eerste 1.30 minute oid speelt vind ik t best.

Ook erg profi video, Gaaf, ik support jullie en hoop dat jullie veel mensen mogen bereiken. Zal er voor bidden!

Wellicht doe ik een volgende CD mee? Maak af en toe dance tussendoor (voor beide tracks geldt dat je even door t intro heen moet haha):

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Gaaf! Had volgens mij eerder wat van je gehoord, dat vond ik niet zo, maar dit klinkt een stuk beter. Netjes alles op één level gemaximized etc.

Ja thanks, ik vind dit album ook één van mijn betere! :D

Ook erg profi video, Gaaf, ik support jullie en hoop dat jullie veel mensen mogen bereiken. Zal er voor bidden!

Bedankt man! (Y) En we kunnen zeker gebed gebruiken! Met name dat we veel jongeren door onze muziek met het Evangelie/Gods liefde zullen bereiken.

Wellicht doe ik een volgende CD mee?

Haha, zou cool zijn; voeg mij anders ook ff toe op Facebook/soundcloud! (YY)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid