Spring naar bijdragen

De bijbel in de aandacht brengen van zondaren


Aanbevolen berichten

De bijbel heeft het over dat Jezus kwam om zondaren te redden, misschien een idee om de bijbel verspreiden op plaatsen zoals piratebay.

Of beter nog , een hele grote organisatie (http://www.faithcomesbyhearing.com/)overtuigen dat ze hun gratis audiobijbel ook op nieuwsgroepen en torrent zetten, worden mensen in contact gebracht met het woord.

Ze hebben 1000 verschillende audio bijbels in 844 talen, allemaal rechten vrij.

Op itunes hebben ze hun bijbels al gratis ter beschikking staan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb net de Nederlandse gedownload.

Misschien zouden ze dat dan ook door een ABN sprekende Nederlander moeten laten inspreken.

Dit is volgens mij een Surinamer, niet echt fijn om naar te luisteren en ik vraag me af of er veel mensen zijn die er wel plezierig naar luisteren..

Maar het is inderdaad een goed idee, maar denk je dat die organisaties zulke dingen doen?

Torrentz zou een goede plek zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou Thorgrem.. als iemand dat niet deed dan was ik hier wellicht niet.

Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

Hallo mensen,

sinds kort ben ik ''bekeerd'' tot het christelijke geloof.

(voordat daar vragen over gesteld wordt ;)) Dit is gekomen doordat ik online in contact kwam met een christelijke jongen, hij heeft mij dingen vertelt en wijzer gemaakt, ik ga verder niet in real-life met deze persoon om, ook is het niet alleen dat maar dat gaf de doorslag eigenlijk, ik ben wel vaker in contact gekomen met het christendom, als voorbeeld godsdienstlessen, maar dat was op de basisschool, die overigens niet christelijk was.

Ik lees hierin niet dat een onbekend iemand vanuit het niets een bijbel in je richting hebt geworpen en dat je op dat moment spontaan tot geloof bent gekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid