Spring naar bijdragen

Mode in trouwringen??


Aanbevolen berichten

Hello

Ik heb een vraagje! Ik ben nu al even verloofd en ik ben nu samen met mijn vriend volop bezig met de voorbereidingen voor onze trouw! Super leuk dus ;) Nu ben ik aan het kijken naar een trouwring en de juweliers waarbij ik ging geven compleet andere adviezen... De meeste zeggen dat ik klassiek moet gaan, maar er was er ook eentje die zei dat ik wat meer richting de 'mode van trouwringen' moet gaan. Ik vond dit vreemd en ging online (uiteraard ;) ) wat opzoekingswerk doen. Bijgevolg vond ik dit artikel: http://www.baunat.com/nl/diamantjuwelen ... ste-trends Hier spreken ze van gouden ringen, diamanten etc... Maar bestaat er zoiets als mode in trouwringen? En wat zou ik moeten kiezen? Iets klassiek of iets meer gewaagd?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er bestaat niet iets van mode in trouwringen. Je moet vooral kiezen wat jullie een mooie ring vinden en je niet laten leiden door de juwelier. Er zijn wel trends waarneembaar dat je bepaalde elementen terug ziet komen maar dat is het dan ook. Probeer ook eens te kijken bij een goudsmid die voor jullie iets kan maken. Een ring bij de juwelier komt uit de fabriek en zien er 10.000 in een dozijn van. Vraag eens naar de mogelijkheden om iets te laten maken voor jullie en naar jullie wens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er bestaat zeker wel mode in trouwringen.

Toen ik trouwringen ging uitzoeken was een combinatie van glimmens witgoud en glimmend geelgoud in de mode en dan ook een smalle ring. Wij hebben toen gekozen voor mat witgoud en een vrij brede ring. Toen mijn ouders trouwde was geelgoud in een brede ring in de mode. Wat nu ( en toen ik trouwde) ook in de mode is is dat de vrouw een trouwring heeft met diamantjes en de man niet.

Formaat, kleur, afwerking, combinatie van goud soorten, het kan allemaal. Als ik jou was zou ik echter voor een ontwerp gaan waarvan je denkt dat die vrij tijdloos is. Een spectaculair ontwerp zal de eerste jaren mooi zijn, daarna gaat de lol er wel af. Kijk maar eens op oude foto's wat voor design kleding men toen aan had.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Er bestaat zeker wel mode in trouwringen.

Toen ik trouwringen ging uitzoeken was een combinatie van glimmens witgoud en glimmend geelgoud in de mode en dan ook een smalle ring. Wij hebben toen gekozen voor mat witgoud en een vrij brede ring. Toen mijn ouders trouwde was geelgoud in een brede ring in de mode. Wat nu ( en toen ik trouwde) ook in de mode is is dat de vrouw een trouwring heeft met diamantjes en de man niet.

Formaat, kleur, afwerking, combinatie van goud soorten, het kan allemaal. Als ik jou was zou ik echter voor een ontwerp gaan waarvan je denkt dat die vrij tijdloos is. Een spectaculair ontwerp zal de eerste jaren mooi zijn, daarna gaat de lol er wel af. Kijk maar eens op oude foto's wat voor design kleding men toen aan had.

De prijs van goud heeft ook de nodige invloed op de breedte van de ring. Wat jij mode effecten noemt is van alle dag en heeft te maken met smaak.

Hmm, mja, maar wat is nu zo in de mode en is toch tijdloos?

Niets, want mode is niet tijdloos. :#

Bespreek met elkaar wat voor soort ring jullie willen. Met of zonder stenen, beide hetzelfde, moet het speciaal zijn of niet. Zoek bij jullie wensen een passende ring en werk op die manier naar een mooi resultaat. Al dan niet een standaard model bij de juwelier van Desiree of iets dergelijks.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid