Spring naar bijdragen

De Heer aangeroepen in nood en verlost van geestesstrijd


Aanbevolen berichten

Vorig jaar iemand gesproken die een aantal situaties de heer aanriep in het verkeer omdat hij niet oplette en hulp kreeg, ik heb zelf niet gehad maar wel dat ik erge geestelijke strijd had en toen hard ging roepen om hulp, en daarna helemaal in de rust kwam, super fijn vrij zijn.

Ook een keer dat ik grote problemen had veroorzaakt door alcohol , mn portomonee passpoort en andere belangrijke spullen kwijt en dat ik ging bidden en daarna 0 pieker/angst gedachten kreeg, alleen maar vertrouwen dat het goed zou komen, terwijl ik normaal echte gek zou worden , kreeg ik enorme rust.

En een keer dat ik helemaal vrij was van wereldse zaken toen ik ook helemaal mn hart aan God gaf, had daarna geen zin meer in de dingen waar ik normaal aan vast zat, nieuwe smaak gekregen.

Aantal keer ervaren dat dicht bij God geen angst of duisternis is, je voelt je het best met rust, vrede en vrijheid .

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid