Morphogenesis 4 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Bedoeling van dit topic is om een omschrijving te geven van een plaatje dat jij wilt zien. Stel dat ik een antilope, slang en een luipaard samen op een tak wil zien, dan zou als antwoord zoiets gegeven kunnen worden: Even wat spelregels: Voor de werking van het topic is het wel handig als het plaatje dat je wilt zien daadwerkelijk bestaat Maak het niet te moelijk, maar ook niet te makkelijk! Het antwoord is niet gebonden aan één plaatje. Dat wil zeggen, er kunnen meerdere plaatjes juist zijn. Zodra een plaatje is goedgekeurd mag de winnaar het volgende plaatje plaatsen Wanneer een user mogelijk een goed antwoord heeft gegeven en de opdrachtgever na 2 dagen nog niet heeft gereageerd mag de user welke als eerst antwoord gaf het volgende plaatje plaatsen. Wanneer meerdere users na 2-3 dagen het plaatje niet kunnen vinden moet de opdrachtgever een nieuwe opdracht kiezen. Goed, aan mij de eer Een makkelijke: Ik wil graag een dansende beer zien Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Leuk topic Morphert! Indien goedgekeurd wil ik graag zien: Hoe een koe een haas vangt Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Goedgekeurd! Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Koe vangt haas Ferrari tegen boom. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Dat 'goedkeuren voordat je een nieuw plaatje plaatst' haalt alleen maar het tempo uit het spel, ik denk dat je als "plaatser" zelf ook wel kunt bepalen of je plaatje goed is gekeurd (zoals bij Wietse het geval is). Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Dat 'goedkeuren voordat je een nieuw plaatje plaatst' haalt alleen maar het tempo uit het spel, ik denk dat je als "plaatser" zelf ook wel kunt bepalen of je plaatje goed is gekeurd (zoals bij Wietse het geval is). true. Ik heb de OP aangepast Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ferrari tegen boom. Wel erg makkelijk hè. Winnie de Pooh in een vliegtuig. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Deze was ook makkelijk . LG 9.1 Home Cenima Set met gele luidsprekers. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Oké voor zover dat door kan gaan als vliegtuig.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Geel als in gele conussen? Anyway Ik wil een hond zien op de slurf van een olifant. Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 ik wil graag zien: een baby op een lama Link naar bericht Deel via andere websites
Sabr 0 Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Ik weet niet, noem je dit nog een baby of? trouwens kleine baby lama's, echt het schattigste wat ik *ooit* heb gezien.. Ik wil een baby geitje samen met een kat zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 1 september 2013 Rapport Share Geplaatst 1 september 2013 Deze is wel superschattig. Ik wil labrador met Rolexhorloge in zijn bek aan boord van een straaljager zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Niemand ? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten