Jona80 0 Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Iedere keer als ik probeer nuttig te zijn voor God ben ik een hele tijd blij ,In de bijbel staat ook : Zo kunnen jullie geen vrucht dragen als jullie niet in mij blijven. Ik ben de wijnstok en jullie zijn de ranken. Als iemand in mij blijft en ik in hem, zal hij veel vrucht dragen. Maar zonder mij kun je niets doen. Dus als er mensen somber zijn, zoek de dingen die voor de ander goed zijn, mensen overtuigen dat ze bijvoorbeeld moeten vergeven als ze rust en vrede in hun lijf willen of dat ze bepaalde angsten of gewoonte met gebed kunnen oplossen. Mijn ervaring is dat je de geest van God in je krijgt bij het vrucht dragen en dat hij het bij mij ook soms een rommeltje vindt, dat ik nog moet vergeven of bepaalde oude zonde beleiden een voor een. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Merk je ook dat mensen in je omgeving vrolijker worden? Het mosterdzaadje. Link naar bericht Deel via andere websites
Veritas Illustrat 4 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Zag dat dit de titel was van een nieuw topic. Ik moest even zien waar het over ging. In de eerste instantie dacht ik dat het was opgestart door een (nieuwe) moeder. Het blijkt echter om een andere vrucht te gaan... Alhoewel. De reactie van Wietse bracht me toch weer aan het twijfelen... Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Zag dat dit de titel was van een nieuw topic. Ik moest even zien waar het over ging. In de eerste instantie dacht ik dat het was opgestart door een (nieuwe) moeder. Het blijkt echter om een andere vrucht te gaan... Alhoewel. De reactie van Wietse bracht me toch weer aan het twijfelen... Heb ik iets verkeerds gezegd? Link naar bericht Deel via andere websites
creyenn 0 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Zag dat dit de titel was van een nieuw topic. Ik moest even zien waar het over ging. In de eerste instantie dacht ik dat het was opgestart door een (nieuwe) moeder. Het blijkt echter om een andere vrucht te gaan... Alhoewel. De reactie van Wietse bracht me toch weer aan het twijfelen... Heb ik iets verkeerds gezegd? (mosterd)zaadje... Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ow zo Link naar bericht Deel via andere websites
Veritas Illustrat 4 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ow zo 't Was echt bedoeld als grapje, hoor. Ik vond het bij elkaar wel een leuke woordspeling. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 In de eerste instantie dacht ik dat het was opgestart door een (nieuwe) moeder.. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 hoe maak je je nuttig, jona80? Link naar bericht Deel via andere websites
pain2hands 0 Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 Je moet je te minsten 1 vrucht kunnen bewaren anders ben je wel een heel blind mens. (dat het over een vrucht gaat is niet zo bijzonder hoor,staat meerderen keren in de bijbel.) er staat ook duidelijk in dat Jezus liever vergeleek dan antwoord geven. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten