gewoon Paul 8 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Omdat Credible 10 jaar bestaat, hebben we besloten enkele speltopics weer te laten lopen. deze is er een van. Hij spreekt voor zich: Zet een quote uit een tekenfilm/animatiefilm neer en de eerste die raadt waar die uit komt, die verzint de volgende. Ik zal beginnen: 'Hoebahoebahoebahophophop!' Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 Ik ken het geluid wel, maar niet waar het van is. Ben wel benieuwd, eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Sur la piste du Marsupilami Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 goed zo, RK Diaken! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 "Oh that is so LAME. You will PAY for your use of inappropriate dialogue." Link naar bericht Deel via andere websites
wicky10 0 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Ik ken het geluid wel, maar niet waar het van is. Ben wel benieuwd, eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Is van The Powerpuff Girls. Tijd om het topic nieuw leven in te blazen! Waar komt deze uitspraak vandaan: 'Tienduizend miljard bliksembommen' Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Is van The Powerpuff Girls. Tijd om het topic nieuw leven in te blazen!Waar komt deze uitspraak vandaan: 'Tienduizend miljard bliksembommen' Die is van Kapitein Haddock uit Kuifje Dan nu deze eens: "Rare jongens, die Romeinen" Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ik gok Asterix en Obelix. (De avonturen van Asterix de Galliër.) Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 28 november 2014 Rapport Share Geplaatst 28 november 2014 Ik gok Asterix en Obelix.(De avonturen van Asterix de Galliër.) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten