hildevdburg 0 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik ben op zoek naar allerlei verschillende christelijke slaapliedjes. Welke kennen jullie? Ik kwam er achter dat ik van "ik ga slapen, ik ben moe" eigenlijk alleen het eerste couplet ken, net als van "hoger dan de blauwe luchten". Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 http://www.gelovenisleuk.nl/index.php?option=com_content&view=category&id=25&Itemid=54 heb je hier misschien wat aan? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 @Hann, Leuk die liedjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik ga slapen ik ben moe sluit mijn beide ogen toe Als ik mijn ogen open doe schijnt uw zon mij vriend'lijk toe Here houd ook deze nacht over mij getrouw de wacht (...) (...) Doe mij dankbaar en gezond opstaan in de morgenstond Heer voor alle mensen samen bid ik U in Jezus' naam Amen (2x) Uit mijn hoofd. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 @ lobke, lang leve google want ik ken ook alleen hoger dan de blauwe luchten en ik ga slapen ik ben moe ;p maar ik had wel altijd dit slaapgebedje: lieve Heer ik ga nu slapen want de dag is weer voorbij maar ik kom u eerst bedanken want u was weer zo goed voor mij ja u hebt mij weer gegeven, alles wat ik nodig had eten, drinken, kleren, speelgoed en nog heel veel meer dan dat Heer ik vraag u ook nog om u zegen ga nu slapen rustig zacht lieve God vergeeft U mijn zonden ik wens U en de Here Jezus welterusten goedenacht Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik ga slapen ik ben moesluit mijn beide ogen toe Als ik mijn ogen open doe schijnt uw zon mij vriend'lijk toe Here houd ook deze nacht over mij getrouw de wacht (...) (...) Doe mij dankbaar en gezond opstaan in de morgenstond Heer voor alle mensen samen bid ik U in Jezus' naam Amen (2x) Uit mijn hoofd. Ik zong vroeger de korte versie, wist niet eens dat hij langer was. Ik ga slapen, ik ben moe Sluit mijn beiden ogen toe Here, houdt ook deze nacht Over mij getrouw de wacht Amen Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Arch, Het liedje is nog langer.. Ursa zong couplet twee niet. vers 4 heb ik nooit eerder gehoord. Zelf zong ik meestal vers 1, 3 en 5 net als Ursa. lief hè? Geschreven door Jan de Liefde Songtekst Ik ga slapen ik ben moe Sluit mijn beide oogjes toe Here, houdt ook deze nacht Over mij getrouw de wacht 't Boze dat ik heb gedaan Zie dat Here toch niet aan Schoon mijn zonde velen zijn Maak om Jezus wil mij rein Zorg voor de arme kindren Heer En herstel de zieken weer Ja voor alle kindren saam Bid ik u in Jezus naam (Sta mijn ouders trouw te zij Wees mijn vrienden ook nabij Geef ons allen nieuwe kracht Door de rust van deze nacht) Doe mij dankbaar en gezond Opstaan in de morgenstond Als ik mijn oogjes open doe Lacht uw zon mij vriendlijk toe Link naar bericht Deel via andere websites
hildevdburg 0 Geplaatst 29 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ik hoorde vandaag van iemand dat er een hele nieuwe moderne versie is van Ik ga slapen, ik ben moe. Kent iemand die ook? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten