Spring naar bijdragen

Youth Alive jeugdleidersconferentie


Aanbevolen berichten

In het weekend van 23 tot en met 25 november organiseert Youth Alive samen met Soul Survivor een jeugdleidersconferentie op conferentiecentrum De Betteld te Zelhem (vlakbij Doetinchem). Dit weekend is speciaal bedoeld om jeugdleiders in Nederland te ondersteunen in hun werk.

Tijdens deze jeugdleidersconferentie worden (aspirant)jeugdleiders bemoedigd, geïnspireerd en praktisch toegerust om jongeren te helpen ontdekken waar hun gaven en karakter voor zijn bedoeld. Voorop in dit weekend, staat ‘Identiteit in Christus’. Wat het inhoudt om voor God te leven, zodat Hij door jeugdleiders heen nieuw leven in anderen kan geven.
 
Sprekers
Met sprekers zoals Michael McNamee (N.IRL), Giovanni Veldhuis, Cris v. Dusseldorp, Sven Leeuwenstein, Karim Landoulsi zal dit een boeiend en interessant weekend worden. Verder wordt er tijd gemaakt om elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren.
 
Youth Alive
De jeugdleidersconferentie is een initiatief van Youth Alive en is in samenwerking met Soul Survivor. Youth Alive is, de jongerenafdeling van de VPE, in 2007 opgericht om het jeugdwerk en jong leiderschap in de lokale kerk te helpen ontwikkelen. Jaarlijks organiseren zij  het jongerenprogramma op de pinksterconferentie Opwekking.
 
Kosten en aanmelding
De prijs voor de jeugdleidersconferentie is € 110,00 per persoon all inclusive. Kijk voor opgave of meer informatie op www.betteld.nl en www.jeugdleiders.nl.
 
Enkele reacties van de vorige editie
“De afgelopen weken heb ik regelmatig nog teruggedacht aan de gave jeugdleidersconferentie. Wat mooi toch om met zoveel mensen bij elkaar te zijn, die zoveel liefde hebben voor God en voor jongeren. Er is zoveel honger naar toerusting en ontmoeting, met God en met elkaar.â€

“Het was echt erg goed! Goede workshops en een leuk programma. Goed ook om ervaringen uit te wisselen tijdens de Meet & Greet. Bedankt hiervoor! Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.â€

“Dank dat jullie deze 'werkplaats voor God'  hebben willen faciliteren! Ik heb ontzettend genoten van de inhoud, de passie, de bewogenheid, de contacten en Gods Werk. Ik ben me er van bewust dat zo'n conferentie ontzettend veel tijd en energie vraagt, dus wil jullie even bedanken dat jullie de keuze hebben gemaakt dit voor ons te willen organiseren. Dank!â€

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid