Spring naar bijdragen

Martin Brand herstelt


Aanbevolen berichten

Het gaat goed met Martin. Hij is in het ziekenhuis overgeplaatst naar een andere afdeling. Martin heeft verschillende onderzoeken gehad. Hij is goed bij kennis. Vooralsnog ziet het er dus goed uit, maar de artsen kunnen nog niet uitsluiten dat hij schade heeft opgelopen.

Martin schreef zelf in het gastenboek op zijn site (2012-06-06 22:01:13): 'In het ziekenhuis kreeg ik van een lieve zuster de kans om even op internet te gaan en jullie reacties te lezen. Wat een bemoediging. Bedankt ervoor. Het gaat al een stuk beter. Ik hoop dat ik weer snel aan de slag kan (al heb ik een verstandige vrouw die me wat afremt). Bedankt voor jullie gebeden. Ik heb zelf veel gedacht aan een liedje uit 'Dichtbij Mattheus'. U bent daar in de onzekerheid van de nacht. Ik ervaar Gods aanwezigheid en ben heel dankbaar dat ik nog dagen krijg om te leven en te getuigen. Ik ben zo trots op Suus. Zij heeft echt mijn leven gered. Wat een vrouw! Slaap lekker allemaal, ga ik ook doen straks... '

Zondagochtend heeft zanger en spreker Martin Brand (32) onverwacht een hartstilstand gehad. Susanne Brand op de website van haar man: 'Na reanimatie is hij met spoed naar het ziekenhuis gebracht

Martin Brand, vader van Noah, zou komende zaterdag spreken op de EO-Jongerendag en keek daar enorm naar uit. De EO heeft Wim Grandia gevraagd om Martin te vervangen.

DInsdagmorgen is Martin is ontwaakt uit zijn coma. Hij herkende weer mensen om zich heen en heeft woorden gewisseld met mensen om zich heen. Susanne, zei toen van haar man: 'Mijn allerliefste liefste in gisteravond ontwaakt uit zijn coma; wat een wonder! Vandaag beginnen de vervolgonderzoeken om de oorzaak te achterhalen en te kijken hoe het nu echt met hem gaat, spannend. Martin vroeg net naar me, dus ik ga er NU naartoe.'

Woendag heeft Martin verschillende onderzoeken gehad. Hij is redelijk goed bij kennis. Vooralsnog ziet het er goed uit, maar de artsen kunnen nog niet uitsluiten dat hij schade heeft opgelopen.

En vandaag hoorde we dat het gaat goed met Martin. Hij is overgeplaatst naar een andere afdeling. De familie is dankbaar voor uw medeleven en gebed.

Bron: Christelijknieuws

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid