Spring naar bijdragen

Meebidden voor Vervolgde Kerk


Aanbevolen berichten

In de nacht van 1 op 2 juni sluiten christenen in Nederland en België tijdens de Nacht van Gebed letterlijk hun ogen voor christenvervolging. Dit jaar is er speciale aandacht voor kinderen en jongeren zoals Aldar die vanwege vervolging niet langer kind kan zijn.

Hij groeide op in een dorpje in Nigeria. Met zijn beste vriend Gabar speelde hij graag voetbal. Ze hadden het prima samen totdat de politie op 6 augustus 2010 een aantal christenen arresteerde.

Toen andere christenen naar de reden daarvan vroegen, opende de politie het vuur. De kogels raakten Gabar in zijn maag. Aldar: "Hij was net zo oud als ik. Waarom hebben zij hem vermoord?"

Via deze link kun je het verhaal van Sofie bekijken: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DOGEGuFU0E4 

Lees verder bij Open Doors

Bron: naar Kerknieuws.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites

Onze kerk doet ook altijd mee aan nacht van gebed, ik hoop dat ik het dit keer de hele nacht volhoud, de vorige keren ging ik vaak halverwege rond 3 uur naar huis. Zo erg hoe die omstandigheden voor hun zijn, gewoon beschamend dat ik dan niet eens een nachtje wakker kan blijven om ervoor te bidden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid