Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Naar mijn beste kunnen vertaald vanuit het engels, origineel staat in link. Boodschap zegt genoeg.

2/14/11 Van de Heer, Onze God en Redder – Het Woord van de Heer gegeven aan Timothy, Tijdens een Online Bijeenkomt – Voor De Kleine Kudde van de Heer, En Voor Een Ieder Die Oren Heeft om te Horen.

Dit zegt De Heer: Bloed stroomt naar beneden, een waterval van tranen stroomt naar beneden...

Rivieren van tranen en bloed stomen door de verlaten plaatsen! Maar er word geen groei gezien... Helemaal niks spruit op vanuit de harde en gebarsten grond. Het geluid van de charadrius word niet gehoord, ook de duiven komen niet meer uit hun schuilplaats in de morgen... geen gezang word gehoord.

Bloed stroomt naar beneden om de bergen te bedekken...

Bloed stroomt naar beneden en tranen bedekken het land...

Bloed en tranen vallen op de uitgedroogde grond!...

Maar enkel stof en as blijft over.

De aarde schreeuwt het uit in de ochtend, en de mensen rouwen tijdens de avondstond...

Van schemering tot dageraad, worden de lichamen opgestapeld. De hele wereld houdt van geweld, en over al dit gemoord wordt nauwelijks een traan gelaten...De stem van huilen en weeklagen word nauwelijks gehoord boven een fluistering. En de kreten van elk ongeboren kind worden gedempt door het geluid van hun moeder's stervende schoot, terwijl haar hart versteend... Het licht van haar ogen verduisterd... Haar leven, verloren.

De Mensheid is overdekt met slechtheid...

De volle breedte van de aarde is gevuld met elk soort kwaad. Elke boom is droog en draagt bittere vruchten. Want het hart van de mens is zwart, de leegte in hem, diep... Een brede kloof gevuld met diepe duisternis, steile kliffen aan beide kanten. Elke tak vergaat, er willen geen bladeren meer aan komen... Droge en dode takken, klaar om afgebroken en in het vuur geworpen te worden.

Het hart van de Heer jullie God is zeer zwaar...

Het hart van de Heer is razend, en is erg zwaar...

Het verdriet van de Heer is diep en oneindig.

Mijn mensen, laat het jullie bekend zijn: Ik neem totaal geen genoegen in wat Ik moet doen, in wat er moet gebeuren... TOTAAL GEEN GENOEGEN! Zegt de Heer...

Als Mijn hand zich terugtrekt, Stroomt bloed naar beneden. Als Ik de aarde sla in Mijn toorn, stromen Mijn tranen naar beneden. Als ziekte zich verspreid door het land, wordt Mijn hart verscheurd door de hardheid van de harten van mensen! Als Mijn gelaat zich vult met mijn woede, Mijn ogen in vlam gezet, over dat wat Ik zie!...Stromen Mijn tranen naar beneden, Stroomt Mijn bloed naar beneden.

Als Mijn eigen dienaren zich van Mij keren en wegrennen...

Als Mijn geliefden, die Ik Zonen en Dochters genoemd heb,

Zich omkeren en tegen Mij vechten...

Als Mijn eigen lichaam Mij verraad...

Stroomt Mijn bloed naar beneden, Stromen Mijn tranen naar beneden.

Als de volken samenkomen, en Mijn handen en Mijn voeten binden, stromen Mijn tranen naar beneden. Als ze Mij slaan en in Mijn ogen spuwen, terwijl ze Mij bespotten, stromen Mijn tranen naar beneden. Als ze Mijn zij doorboren, stromen Mijn bloed en tranen tezamen naar beneden! Terwijl Mijn eigen mensen nog steeds de spijkers inslaan, en Ik van Mijn plaats omhoog wordt gerezen, spreidt Ik Mijn armen uit, wachtende om ze te ontvangen... Mijn bloed stroomt naar beneden, Mijn tranen stromen naar beneden.

OH MIJN MENSEN!...

WAAROM HEBBEN JULLIE MIJ VERLATEN?!

Harde generatie! Slapende kinderen! Zelf de Mijne vallen in slaap, onwillig om één uur met Mij te waken... Hun harten verhard, onwillig om met Mij te huilen in dit laatste uur...

Begrijpen jullie Mijn verdriet niet, kleine kudde?... Ze weigeren geheeld te worden! Daarom moet Ik ze vernietigen! Mijn bloed stroomt naar beneden, en zij weigeren het! Mijn tranen vallen als regen op de volken, maar ze willen hun hoofd niet opheffen, noch steken ze hun tong uit om te drinken!... Waar zijn al Mijn kinderen heen?!

Ze kiezen de dood!...

Ze kiezen de dood!...

En op de laatste dag, zullen ze het zeker ontvangen!...

Ze zullen het ten volle proeven! Daarom stromen Mijn tranen naar beneden! Daarom stromen de rivieren als de dood door de verlaten plaatsen! Geliefden, ze stapelen de dood op, alleen om zichzelf op de hoop te gooien! Zie, ze hebben hun verbond met de dood gesloten, en met het graf zijn ze in overeenstemming! Ze branden kaarsen en brengen offers aan andere goden! Ja, ze buigen zich voor hen neer!.. Zie, ze zullen samen worden geslacht en verbrand!

Het hele veld is ziek! Elk blad is aangetast en verdort, elke stengel is verrot tot in de wortel!... Het moet worden gezuiverd en verbrand met vuur! Daarom stromen Mijn tranen naar beneden, daarom zal Mijn verdriet zich voortzetten, voor eeuwig.

De wond is ongeneeslijk!...

Daarom zal Mijn liefde huilen en Mijn hart jammeren, voor eeuwig.

Hebben jullie Mijn woorden niet gelezen, kleine kudde?! Zijn jullie oren nog steeds dof in het horen?!... Maar mijn woorden zullen niet leeg terugkeren...

Want de beesten van de aarde kwijnen weg, en de wezens van de vlucht stijgen niet meer op, want zij weten wat er komt. Zie, Ik heb jonge kinderen opgevoed en voortgebracht om in jullie plaats te huilen, want jullie waren onwillig.

En nog steeds staan de machtigen trots, en de zwakken volgen dicht achter hen in hun voorbeeld, weigerend om zich neer te buigen... Zichzelf kledend in schijn vertoon, terwijl ze vele vermommingen dragen... Totdat het gezicht dat ze in de spiegel aanschouwen onherkenbaar voor ze is geworden... ZE KENNEN MIJ NIET!

Mijn bloed stroomt naar beneden, maar Ik ken ze niet! Mijn tranen stromen naar beneden, maar Mijn eigen mensen blijven onrein, zich altijd verstoppend in hun bedrieglijke huizen! Van de kleinste tot de grootste, Ik zeg je, ze hebben Mij zeker gehaat! Daarom, Ik ben beneden gekomen, om Mijn buit te nemen, om te zuiveren en te slachten!... Bloed en vuur!... Rivieren van bloed en pilaren van rook!

Deze wereld is verdoemd, en De Vader heeft zijn einde verklaart!...

IK BEN BENEDEN GEKOMEN!

Zegt de Heer.

~ http://trumpetcallofgodonline.com/index ... Pours_Down

Link naar bericht
Deel via andere websites
"True and actual conversations with God The Father & Our Lord and Savior, Jesus The Christ...Given to a modern man, for modern man's sake."

Joepie, nog een profeet! :D .....zie hier de keerzijde van religie. Gekkies die mensen bang willen maken :)

er zijn niet voor niks zoveel christenen

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid