Archillion 0 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Het klinkt me zo ongeïnspireerd in de oren. Als je er één gehoord heb, dan ken je ze allemaal. Dit vind ik dan wel weer heerlijk. Maar daar zit tenminste een pakkende melodie onder. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Het klinkt me zo ongeïnspireerd in de oren. Als je er één gehoord heb, dan ken je ze allemaal. Dit vind ik dan wel weer heerlijk. Maar daar zit tenminste een pakkende melodie onder. Album Sagas is beter Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Afgezien van Kurzes Epos, dat is het mooiste dat ooit uit Duitsland is gekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Het klinkt me zo ongeïnspireerd in de oren. Als je er één gehoord heb, dan ken je ze allemaal. Dit vind ik dan wel weer heerlijk. Maar daar zit tenminste een pakkende melodie onder. Hmm dit is een geniale band idd, daarom kun je het ook niet met elkaar vergelijken. Het is idd hele andere koek Link naar bericht Deel via andere websites
Dave 0 Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 De teksten gaan vooral over de eindtijd, de antichrist, en uiteraard over redding dat door Jezus mogelijk is. Ik versta er geen reet van Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Als je het veel luistert komt dat vanzelf. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten