Spring naar bijdragen

Hoe doe ik goed en recht?


Aanbevolen berichten

Wat is goed en recht doen? Hoe doe ik dat thuis of in de kerk? Wat betekent gerechtigheid? Wat heb ik allemaal gekregen en wat kan ik daarvan weer uitdelen? Vragen die aan bod kunnen komen bij een Micha Cursus.
Met een vaste groep of nieuwe (soms interkerkelijke) club van mensen, is het mogelijk in zes avonden en een actiezaterdag een praktische cursus te volgen over gerechtigheid: de Micha Cursus.

 
Voordat een groep start met de Micha Cursus, volgt een van de leden een instructieavond georganiseerd door de Michacursusmakers. De avond is bedoeld voor mensen die overwegen zelf een cursus te gaan geven in hun eigen gemeente, maar ook voor hen die zich gewoon willen oriënteren. Wie zich aanmeldt via www.michacursus.nl, krijgt een uitnodiging met daarin de locatie. Komend half jaar kan dat op:

 
29 februari: Ridderkerk

Andere dagen:
21 maart:   Apeldoorn
24 april: Assen
9 mei: Amsterdam
5 juni: Tilburg
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid