joon 0 Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Een moskee in Zweden heeft een website opgericht voor 'halal dating'. Volgens initiatiefnemer Abu Mahmoud zijn er te weinig ontmoetingsplaatsen voor jonge moslims in Zweden en kan een juiste datingsite soelaas brengen. "De moskee is niet alleen een plaats voor gebed, het is ook een plaats voor sociale contacten", aldus Mahmoud. Zijn datingsite zal minimaal van opzet zijn. Zo mogen er geen foto's van potentiële partners op de site geplaatst worden. "Mijn vrouw zal zich ontfermen over de kandidaturen. Vrouwen moeten haar contacteren, waarna ze zal uitmaken of er sprake is van een match. We willen dit doen op een halalwijze. De families moeten elkaar eerst ontmoeten. Het is de bedoeling dat zij een bepalende rol spelen in het datingproces", aldus Mahmoud.  Bron: Zita.be Terug naar frontpage Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Heh, dus het is uithuwelijken maar dit keer door de gehele familie? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 hoe ik het versta is dat eigenlijk de vrouw van de oprichter de koppels vormt adhv foto's en dat de familie er ook wel bij betrokken wordt. ik vind het wat gek Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Wat ik begreep gaat het dus als volgt: Persoon A plaatst profiel op datingsite, zonder foto Vrouw van de beheerder zoekt voor A een match, dus persoon B Vrouw neemt contact op met families van A en B Als die het goedkeuren, mogen A en B een date afspreken En ik maar denken dat de islam zo'n eenvoudig geloof zou zijn... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten