Spring naar bijdragen

Long time no see


Aanbevolen berichten

Dank jullie wel... Het... Voelt...goed te horen dat er mensen zijn die hoop in me hebben.

Maarja ik... Ik denk dat jullie gelijk hebben maar vind het zo moeilijk nu.

Ik ben zo fout geweest....

Ja en?? ;)

De rest hier is allemaal even slecht als jij bent hoor...

Er is niet iets als TE fout. Maakt niet uit wat je gedaan hebt (zonden tegen de Geest even daargelaten, daar gaat het hier niet om). Je hoeft alleen maar tegen God te zeggen wat je hebt gedaan en dat je er spijt van hebt en that's it. Dan heb je weer een schone lei en kan je verder. Zo lang stil blijven staan bij zoiets is helemaal nergens goed voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dank jullie wel... Het... Voelt...goed te horen dat er mensen zijn die hoop in me hebben.

Maarja ik... Ik denk dat jullie gelijk hebben maar vind het zo moeilijk nu.

Ik ben zo fout geweest....

Ja en?? ;)

De rest hier is allemaal even slecht als jij bent hoor...

Er is niet iets als TE fout. Maakt niet uit wat je gedaan hebt (zonden tegen de Geest even daargelaten, daar gaat het hier niet om). Je hoeft alleen maar tegen God te zeggen wat je hebt gedaan en dat je er spijt van hebt en that's it. Dan heb je weer een schone lei en kan je verder. Zo lang stil blijven staan bij zoiets is helemaal nergens goed voor.

Zolang je jouw zonden belijd, vergeeft God jou deze.

En uit al jouw postjes kan ik opmaken dat je zeker spijt hebt.

En als ik jouw spijt kan zien, dan ziet God dat zeker :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou vandaag is toch eindelijk eens definitief besloten dat mijn broer en zijn vrouw gaan scheiden.

Maarja volgens de bijbel schijnt dat allemaal weer niet goed te zijn, dus nog meer drama.

En alles wat ik kan bedenken is... Als je dit niet had gewild..... Had je misschien niet vreemd moeten gaan.

Maar als zusje van de vreemdgaaner... Moet ik blijkbaar achter hem staan ofzo. Dat doet ons fezin iig.

"kom hier maar zielig zijn hoor" nou sorry mijn medelijde is een beetje op...

Ze hebven alles kapot gemaakt... Deze kerst is oncompleet... Ik raak een zus kwijt...

En eigelijk ben ik gewoon boos... Op hun allebij... Ze maken alles kapot... Alles...

Ik wil gewoon terug naar vorig jaar...toen alles nog normaal was.

Toen ik nog een hecht gezin had... Nog niet wist dat ik gestoord was en ik nog k oi n dromen...

Zonder rekening te houden met een zieke vader en een kapot huwelijk.

Ik wil vorrig jaar terug... Ik wil weer kind zijn.

Ik wil helemaal niet volwassen zijn...

Stomme schulden... Stomme leugens stomme familie... Stomme gestoorde ik!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou vandaag is toch eindelijk eens definitief besloten dat mijn broer en zijn vrouw gaan scheiden.

Maarja volgens de bijbel schijnt dat allemaal weer niet goed te zijn, dus nog meer drama.

En alles wat ik kan bedenken is... Als je dit niet had gewild..... Had je misschien niet vreemd moeten gaan.

Maar als zusje van de vreemdgaaner... Moet ik blijkbaar achter hem staan ofzo. Dat doet ons fezin iig.

"kom hier maar zielig zijn hoor" nou sorry mijn medelijde is een beetje op...

Ze hebven alles kapot gemaakt... Deze kerst is oncompleet... Ik raak een zus kwijt...

En eigelijk ben ik gewoon boos... Op hun allebei... Ze maken alles kapot... Alles...

Ik wil gewoon terug naar vorig jaar...toen alles nog normaal was.

Toen ik nog een hecht gezin had... Nog niet wist dat ik gestoord was en ik nog k oi n dromen...

Zonder rekening te houden met een zieke vader en een kapot huwelijk.

Ik wil vorrig jaar terug... Ik wil weer kind zijn.

Ik wil helemaal niet volwassen zijn...

Stomme schulden... Stomme leugens stomme familie... Stomme gestoorde ik!

gooi het er maar allemaal uit..

*dikke knuffel*

veel sterkte..

(en ik weet eigenlijk gewoon niet wat ik er kan op antwoorden, maar ik wil wel iets antwoorden :( )

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

brabbeldasje

over dat scheiden niet mag. klopt niet volldig want er zijn ook uitzonderingen op zoals vreemdgaan onder andere

en ik begrijp dat je er van baalt! dat geeft niet, dat mag en is zelfs volkomen normaal! (ik zou het ook doen)

sterkte in ieder geval

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid