Archillion 0 Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ...ik deze negerzoenen al vol sterke drank heb gestopt! Maar we hebben nog meer nodig." "Maar wat ga je er mee doen?" vroeg de lakei-kikker-kiwi... Link naar bericht Deel via andere websites
Assepoester 0 Geplaatst 27 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 nieuwsgierig. 'Het zit zo,' begon het varkentje, 'dat ik een negerzoenenwinkel heb. En ik vernam dat er een groep alcoholistische kiwi's onderweg zijn naar Kikkerokië. Daarom... Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ...besloot ik de negerzoenen met drank te vullen, en als de kiwi's uitgeteld op de vloer liggen kan ik hun geld en juwelen stelen!" Het varkentje knorde van plezier en... Link naar bericht Deel via andere websites
Assepoester 0 Geplaatst 27 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ... liep verder. De kikker-kiwi's keken hem peinzend na. 'Wat zielig voor die kiwi's' zei de lakei-kikker-kiwi. 'ja, je zou het maar zijn' zei de koning-kiwi. Toen draaiden ze zich weer om en ... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 en liepen ze naar het tweede slot toe: dit was een.... Link naar bericht Deel via andere websites
Assepoester 0 Geplaatst 29 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 ... slot in de vorm van een oliebol. Erboven stond in sierlijke letters geschreven: ... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 degene die dit slot opent zal voor altijd dronken zijn. ja, zei lakei-kiwki kikker wie wil... Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 ..dat nou?" De koning stelde voor dat ze de kiwi's gingen zoeken omdat die graag dronken wouden worden en dus... Link naar bericht Deel via andere websites
Assepoester 0 Geplaatst 5 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 ...liepen ze weer terug. Onderweg kwamen ze het varkentje weer tegen, ditmaal met... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 een rookworst om z'n nek. Hij had opa meegenomen... Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 ...voor als hij onderweg honger kreeg. Het varkentje liep zijn winkeltje in en... Link naar bericht Deel via andere websites
Assepoester 0 Geplaatst 7 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 ... riep: 'Waar zijn die alcoholistische kiwi's?! Ik heb niet voor niets de hele... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten