Spring naar bijdragen

Brief van de Vader


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Lieve dochter,

Nu ongeveer een jaar geleden heb ik je geroepen om mijn kind te zijn. Je groeide op met mijn woorden maar nooit begreep je ze. Nu begrijp je ze wel maar kun je er nog steeds niet zo heel veel mee. Nog altijd is er die strijd in je of je mijn kind nu wel of niet wilt zijn. Maar mijn lieve dochter: Je bent mijn kind! Ik deed je pijn omdat je steeds weer niet wilt luisteren naar wat ik wil. Daarom liet ik je gaan op de weg die jij wou. In de wetenschap dat je er achter zou komen dat de weg die je ging nergens naar zou leiden. Maar toch liep jij door. Blind voor alle gevolgen die het had. Je wou Mij niet meer. En zo liep je verder op de weg die Ik liever niet zag dat je zou gaan. . Ik zei tegen je dat je weg moest gaan van je eigen leven. Maar weer deed je het niet. En nu hebben de mensen van je oude leven je pijn gedaan. En kun je niet meer terug maar toch besluit je weer om een nieuwe weg in te gaan. En weer de verkeerde richting op. Begrijp je dan niet dat ik wil dat je op Mijn weg wandelt? Dat je je leven in moet richten zoals ik het graag wil? Nu kom maar naar mij toe mijn dochter, dan zal ik je leren hoe je de weg mag gaan, Als je batterijje leeg is zal ik hem weer opladen. Je zal weerstand ervaren maar toch zal het einde beter zijn dan al die andere wegen. Ik zal naast je lopen op die weg. Ik zal bij je zijn. Ik zal je dragen op de momenten dat je zelf niet meer kan lopen. De weg is niet moeilijk om te vinden : loop terug naar het punt waar je begonnen was. Pak je bijbel en gebruik die als gids naar de weg die ik wil dat je gaat, en als je dan de weg nog niet weet: vouw dan je handen, sluit je ogen en luister naar je gids. Als je dan eenmaal die weg gevonden hebt blijf er dan op wandelen en herhaal de handelingen die je hebt gebruikt om de weg te vinden. Want er zijn ook zijweggetjes aan de weg. En mijd deze maar blijf rechtdoor lopen op die weg.

Ik zie je bij het begin,

Met liefdevolle groeten,

Je liefhebbende vader,

terug naar de blog
Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid