Spring naar bijdragen

Vertel eens over de user boven je...


Aanbevolen berichten

guttegut, geen idee onder welke vorm dit topic zou vallen en of hij dus wel of niet is toegestaan volgens de FAQ. Ik ga hierbij dus vertrouwen op het oordeel van de wijsheid van de wijze meneren en mevrouwen Mods :)

Vertel eens hè, over de user boven je:

Wat weet je over hem/haar?

wat vind je van zijn/haar avatar?

wat vind je van zijn/haar onderschrift?

Nog meer leuke dingen die je mee wilt geven voor deze persoon?

TS zou graag starten, maar ja, er staat dus niemand boven me ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, een topic over zelfverheerlijking. Ik ken het concept van mijn studentenvereniging, daar was het goed voor zo'n 60 pagina's (x15 posts, dus hier 30 of minder).

Ik weet niet zo veel over Nynthe. Toen ik nog argeloos rondliep op de middelbare was zij hier al actief. Een echte oudgediende dus :P

Haar avatar lijkt op een ijskoningin, maar ik denk dat ze zelf niet zo is :E

Haar onderschrift vind ik dromerig

Wat ik verder nog wil meegeven is dat ik het leuk vind hoe je het forum opleukt (met dit soort topics bijv.) :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ah, een topic over zelfverheerlijking. Ik ken het concept van mijn studentenvereniging, daar was het goed voor zo'n 60 pagina's (x15 posts, dus hier 30 of minder).

Nee joh! Dit is het 'kijk eens bewust naar je mede-usertopic' :#

Morpho: Fijn, nog een oudgediende. Leuk om te zien dat je er nog steeds bent, en zo actief ook nog!

Gezellige avatar ook, vind hem wel grappig eigenlijk :D

En je onderschrift vind ik werkelijk briljant! Maar dat komt omdat ik me er zo in herken. Als ik aan het werk ben, zeggen mijn collega's altijd dat ik mijn territorium afbaken met al mijn spullen op het bureau ;)

En blijf vooral nog even hangen, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Hou wel van je alertheid :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nynthe, Nynthe, wat weet ik van Nynthe? Heb je een keer op een meet gezien, Zwolle als het goed is? Middelbare leeftijd, misschien vergelijkt je jezelf met een ijskoningin? Als ik naar je avatar kijk zou zo een link te leggen zijn... Avatar is wel mooi! Aan je onderschrift zie ik dat je Silverwind kent(zo heet die groep toch?). Ik ken ze wel, we hebben er een poosje een casette van gehad. Maar wat daarmee is gebeurd... Het onderschrift komt een beetje sprookjesachtig over eerlijk gezegd.

Verder wil ik graag 'Welkom terug!' tegen je zeggen, dus bij deze: welkom terug;)

Edit: Een paar keer verandert, om het Algemeen Nederlands bij te werken...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Paul denkt dat Nynthe van middelbare leeftijd is? Daaruit kan ik concluderen dat hij echt niet wijs is :P

Oh my, dat had ik nog niet eens gezien.... -O-

Ws:

Een vreselijk lieve meid, ondertussen zeer dierbare vriendin en gevonden via Credible :Y

Haar avatar is typisch haar en meteen een fijne verduidelijking, net als haar onderschrift.

Maar die tekst zegt me eigenlijk niets? :?

Zullen we snel weer tapas gaan eten? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nynthe is een fantastische meid. Een jaar of 5 voor het eerst ontmoet op een credible meet, ik vond haar gelijk geweldig ^^

Al vind ik haar niets van een Rog hebben, na 8 jaren verdient zij toch een veel eervollere status!

Als ik bij haar ben, is het altijd goed. Of het nu dikke tranen, of de slappe lach is, het is goed.

(Ik kom binnenkort naar jou? Betere tapas! ^^)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

wonderfulstar

volgens mij een leuk mens om mee om te gaan alhoewel ik haar nog nooit in real life heb gezien (zoals iedereen hier) .ook vind ik dat ze leuke ideen heeft. ik schat haar ergens in de 20...

ik hoop en denk dat haar user name ook in de praktijk zo is :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

oftopic: het klopt dat ik geen avatar heb maar dat komt omdat ik gewoon te lui ben om uit te zoeken hoe ik dat doe

ebbeloe:

vol met grappige dingen, woont (woonde als je verhuist ben) aan de overkant van het water...

houdt van zeeuwse dingen en is ongeveer even jong dan mij!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, Wees een Licht, een klein guppie die op een dag de wereld zal verbeteren. Al is het algemeen bekend dat ze lui is. (Een klein vogeltje vertelde dat)

Ze werkt nog steeds met het eerste model keyboard, de versie waar de Shift-toets ontbreekt. Sorry, flauw. :#

WEL schrijft positieve post en is erg gezellig in de kletstopics!

En ze luistert naar Within Temptation en wie weet nog welke metalbands nog meer. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Archillion:

Schrijft spannende verhalen,

houdt heel erg van Lego.

Zijn avatar vind ik duister, maar ik kan, behalve de maan, niet goed zien wat het voorstelt.

Zijn onderschrift past waarschijnlijk bij zijn avatar en bij het boek wat hij aan het schrijven is.

Ik vind hem persoonlijk heel aardig. Groetjes aan E trouwens!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hinata-kun is een klein en lief Japans meisje. Met haar bakuchan (ofzo) kan ze op grote afstand trolls en ander gespuis ontdekken. Zij heeft geen avatar want dat is een andere serie. Haar onderschrift in in het Japans uiteraard. Ik kan dat zelf niet helaas, dus ik heb geen idee wat er staat. Hinata valt op wilde blonde jongens.

Sayonara!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ebbeloe

Wat weet je over hem/haar?

Vrij weinig om eerlijk te zijn

wat vind je van zijn/haar avatar?

leuk :]

wat vind je van zijn/haar onderschrift?

Wel goed en snap waar ze naartoe wil maar vind het zelf niet echt kloppen, maar dat is mijn mening :P

Nog meer leuke dingen die je mee wilt geven voor deze persoon?

Keep on posting, kan ik je beter leren kennen :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

vivre libre:

ik weet vrij weinig over haar behalve dat ze nieuw is hier.

haar avatar is naar mijn idee zwaar gephotoshopt maar ik zie er wel iets van kunst in... :D of iets dat met tekenen te maken heeft. kan dat zo zijn?

een onderchrift heeft ze niet dus dat gaat al over.

ik wil haar meegeven: blijf nog een poosje posten :) dan leren we je beter kennen

Link naar bericht
Deel via andere websites
Paul denkt dat Nynthe van middelbare leeftijd is? Daaruit kan ik concluderen dat hij echt niet wijs is :P

Krijgt regelmatig commentaar op zijn opstaande kraagje, en trekt zich daar niks van aan (GO PAUL!)

En dat onderschrift.... Wie is grace? En wát heeft ze met m'n hart geflikt?

Roaaaaarrrr....

Respectievelijk: Heb ik dat zwaar verkeerd dan? Ik dacht tijdens het typen van de post, dat ze nog onder de 30 is, zit ik niet zover naast toch? Dankje, voor wat betreft mijn kraag, en mijn oderschrift naar het NL's vertaald betekend 'Vergeet niet, genade heeft je hart gemarkeerd';)

Wees een licht:

Weet dat ze een der trotste Zeeuwen hier is, dat er een topic speciaal voor haar gemaakt is(GTCT(heb je trouwens nog verkering?)), das wat me toch is blijven hangen.

Over haar avatar is weinig te zeggen, en haar onderschrift op het moment van typen(hij wil van tijd tot tijd veranderen) is bemoedigend. Wat ik je mee wil geven: Als Archillion zijn bewering dat je lui bent, waar is, ga zo door! Luie mensen houden de balans met de energieke mensen in stand:p

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon Paultje

Gezellig.. Werkt bij de mac ( |P ) , al lid sinds ik naar turkije emigreerde en nog nooit op internet was geweest. was gister voor het laatst online, en heeft het meest gepost in de rolschaatsbaan... al heb ik daar nog nooit van gehoord ( :E )

O.. en zijn foto vind ik niet echt op hem lijken.. maar wat ik niet snap... Paultje is al 5 jaar lid... en heeft 2990 posts gepost.. Terwijl ik nu 9 maanden online ben en aan de 1217 posts zit.. Wat heb jij in de tussentijd uitgespookttt?????

Woeeesssjjjjj

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ebbeloe:

Is spiksplinternieuw zie ik, leuk :D

Je Avatar doet me denken aan een boekenwurm. En ik ben gek op lezen, dus dat spreekt me dan wel weer aan.

Ik vind het eerste gedeelte in je onderschrift zo grappig 'is altijd in staat de verkeerde woorden te kiezen.' Is het een Loesje-uitspraak?

En welkom hier, ook al ben je er al een tijdje :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nynthe...

Ken ik niet zo heel goed.. Weet dat ze Suus kent en dat zegt genoeg!! :+

Een koele maar leuke avatar.. Vind het wel wat hebben

Is maar 10 jaar ouder dan mij (jeeejjj ik voel me nu jongggg :P )

Maar is op Credible al een oud besje..

----

Mijn avatar is btw ook gekozen omdat ik het op een boekenwurm vond lijken, en dat ben ik zelf ook ;) ... En toevallig is dat geen Loesje uitspraak maar zelfkennis :E

En dank je wel *:}

Link naar bericht
Deel via andere websites

De user boven mij heet blijkbaar Suus... :P

Gaar avatar is leuk, een boekenwurm, zoals ze zelf aangeeft, ik ben zelf ook een groot fan van lezen! :)

"is in staat altijd verkeerde woorden te kiezen"- ik vind "altijd" een beetje veel, van wat ik gelezen heb valt dat wel mee.

Die andere tekst deed me denken aan de visje-spreuk "God beantwoord knie-mail".

En verder ken ik Ebbeloe niet zo goed, dus kan ik weinig zegggen, sorry :o

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

ebbeloe: ik sla je even over...

jipperd:

ze is volgens mij weer terug van weggeweest. zoals ook in haar omderschrift staat. een avatar heeft ze niet (en als ze die wel heeft kan ik em niet zien) ik ken haar niet zo heel goed. en kheb haar nog nooit in rlf gezien (net zoals de anderen hier)

jipperd: welkom terug! (ook al is het al een poosje dat je er weer bent.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, ik zat net even te snuffelen in de Koffiebar, en ik vond het interviewtopic (leuk om te lezen, onderaan de KB). Deed me toch weer realiseren dat ik veel nieuwe users nog niet al te goed ken. Vandaar een investering in dit topic. Als iemand dat andere topic omhoog wil schoppen mag dat ook, al is er dan wel overlap.

Wees een licht:

Wat weet je over hem/haar?

Bar weinig eigenlijk, niet eens haar echte naam. Ze is een trotse Zeelandse en komt van 'de andere kant' (Zeeuws-Vlaanderen?). Verder komt ze uit de GerGem maar heeft gelukkig niet de zwartekouzen-mentaliteit. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze vindt van een boek als 'Confetti op de dorsvloer' (of zoiets).

wat vind je van zijn/haar avatar?

Ze heeft er geen dus daar valt weinig over te vinden.

wat vind je van zijn/haar onderschrift?

Ah, dat vind ik een erg mooie tekst. Een goede vriendin van mij gaf me bij m'n belijdenis een kaartje met die tekst er op. :) Bij de opdracht gelijk ook een bemoediging.

Nog meer leuke dingen die je mee wilt geven voor deze persoon?

Ik waardeer haar inbreng hier op het forum. En ik wil graag weten waarom we allemaal op vakantie moeten naar Zeeland. :E

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid