Michiel 14 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Het thema voor de zevende editie van de jaarlijkse Katholieke Jongerendag (KJD) is ‘Vuur’. De artiesten en sprekers die dit jaar op het hoofdpodium verschijnen zijn zanger Kees Kraayenoord, priester Antoine Bodar en presidente Focolarebeweging Maria Voce. De ontmoetingsdag voor katholieke jongeren van 12 t/m 30 jaar vindt dit jaar plaats op 6 november in Den Bosch. Terug naar de frontpage Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Zijn er hier mensen voornemens te gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Zijn er hier mensen voornemens te gaan? Ik niet, te oud. Ik ben eens gegaan en ik kan het wel aanraden. Het is best een nuttige maar ook heel gezellige dag. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ik laat het eventjes afhangen van de workshops die er zijn en van wat andere jongeren gaan doen;) Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Zijn er Crediblers die naar deze dag gaan en wellicht een sfeer verslag willen schrijven? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten