Spring naar bijdragen

er gaat niets boven Groningen...behalve God.


Aanbevolen berichten

EINDELIJK IS HET ZOVER!

Na een geweldige zegen die op de Flashmob van Leeuwarden rustte, willen we ( we zijn: Joke Koopman,Grietje Bijl en Dennis Bijl ) nu God gaan verhogen en groot gaan maken in de Heerestraat te Groningen.

De Groningse Heerestraat is 27 Augustus de straat van de Heer!

Om de kracht toe te nemen roepen wij op met vele mensen God te verhogen zodat we kunnen laten zien hoe groot en machtig de Heer is! We verhogen niet alleen de Heer maar laten ook heel duidelijk zien dat wij één zijn, één zijn in het lichaam van Christus, dat de vreugde ook voor ons publiek is! We gaan met z’n allen JUICHEN voor de Heer door opwekking 589 te zingen!!

Ik wil juichen voor U mijn Heer (opwekking 589)

We willen ons meer richten op het brengen van het evangelie en we dagen je ook uit om met een omstander in gesprek over God te komen. Iedere deelnemer geeft een roos aan een omstander vertelt hem of haar verteld dat Jezus van hen houdt. Het is erg belangrijk om je op de reactie van die omstander te richten en hem of haar vragen te laten stellen of zijn zegje te kunnen laten doen. We zijn geen 'verkopers', we zijn getuige, en een getuige ziet, luistert en reflecteert. Neem daarom allemaal een roos mee of koop samen een bosje en deel de rozen uit!

“ Jezus houdt van je! “

13.50 uur: Deelnemers winkelen in de buurt van de Hema, tussen de Bijenkorf en de C&A

13.55 uur: enkele gitaristen leggen op het kleine pleintje bij de bomen hun pet neer en beginnen met allerlei muziek te spelen. Ongeveer een minuut voor 2 uur beginnen ze de melodie van “Ik wil juichen voor U mijn Heer†te spelen.

14.00 uur: Beginzangeres(sen) doen zich voor alsof ze een paar euro’s in hun petje gooien en beginnen dan uit het niets mee te zingen. Na het eerste couplet valt iedereen in, dit is het stuk “Ik erken Heer U bent God, en ik behoor U toe'

We hebben bewust niet voor een samenkomst gekozen, om groepjesvorming te voorkomen. We willen je ook echt uitdagen de boodschap persoonlijk aan de mensen te verkondigen en minder je te richten op je mede christelijke broeder. Wel kun je na afloop naar het festival 'afterbeat' in Veendam gaan, wij als team gaan daar ook naar toe! Afterbeat Veendam . Reserveer je kaarten daar voor het concert van Insalvation (gratis)

Wil je ook met z’n allen voor de Heer Juichen? Geef je op bij Het Hyves Evangelisatie Team middels een mailtje naar hyvesevangelisatieteam@yahoo.nl.

Voor updates en informatie verwijzen we jullie naar onze site : Hyves evangelisatieream, hier vind je nog meer info dan op de hyves site!!!

TIP: parkeer je auto bij de IKEA. Bij de IKEA kan je de CityBus pakken. Dit retourkaartje kost 3 euro en je kan met maximaal 4 personen op reizen. Parkeren in de stad is ruim 2 euro per uur!

op dit moment kunnen we nog vlaggers, dansers, muzikanten en gewoon deelnemers gebruiken...mocht je niet kunnen zou je dan voor ons willen bidden?

We wensen je een regen van zegen en bekijk ook even onze website : Hyves evangelisatieteam

psalm 3:9 Bij u, HEER, is redding,

uw zegen rust op uw volk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Zou de organisatie eraan gedacht hebben dat dit jaar 'Bommen Berend' (aka Gronings Ontzet) wordt gevierd de 27e?

Lijkt me niet de meest handige dag om te evangeliseren, met een binnenstad die is afgesloten vanwege allerlei evenementen etc.

Anyways, ik ben niet zo van zulk soort acties, dus op mij hoef je verder ook niet te rekenen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid