annzie 1 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 [preview]Het Limburgs Museum in Venlo heeft dinsdagmiddag twee gestolen spotprenten van Peter van Straaten teruggekregen. "De dief kwam ze weer terugbrengen’’, meldde conservator Ad van Pinxteren.[/preview] Het museum heeft de dief niet staande gehouden, maar zijn gegevens doorgespeeld aan de politie. De tekeningen werden vorige week gestolen. De tekening Kruisverkrachting won de Inktspotprijs voor de beste politieke tekening van het jaar 2010. In de gestolen lijst zat nog een andere tekening van Van Straaten over seksueel misbruik in de Kerk. Van Pinxteren zei blij te zijn met de terugkeer van de prenten. "De dief zei met zijn actie te willen ageren tegen het beeld dat de prent oproept. Hij was het niet eens met de inhoud van de tekening", aldus de conservator. Bron: kerknieuws.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 28 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2011 Jammer Bonaventura, ze zin weer terug Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Op zaterdag 28 mei 2011 09:50:34 schreef ...me... het volgende: Jammer Bonaventura, ze zin weer terug Ja ik kreeg uiteindelijk toch last van mijn geweten... Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2011 Op zondag 29 mei 2011 08:11:43 schreef Bonaventura het volgende: [...]Ja ik kreeg uiteindelijk toch last van mijn geweten... Ik had al zo'n vermoeden Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten