Spring naar bijdragen

Hymns herleven.


Aanbevolen berichten

[preview]Hymns en Aanbidding. Bijzonder heeft God de afgelopen maanden de hymns tot Remco Hakkert laten spreken door het maken van zijn nieuwe CD DAN ZINGT MIJN ZIEL.[/preview]

GEWELDIG om te beleven dat deze CD grote impact heeft op zoveel mensen; jong en oud!!! Daardoor is het idee ontstaan met de hymns, de verhalen en getuigenissen rondom deze prachtige oude liederen het land in te gaan…

Wat is er mooier dan samen met een GROOT KOOR deze liederen te zingen en te luisteren naar de verhalen achter die liederen…

Heel bijzonder hebben we ons mogen laten inspireren door Moesje Alt, de schrijfster van o.a. LICHTSTAD MET UW PAAR’LEN POORTEN.

Hymns en Aanbidding is het thema van deze nieuwe reeks najaarsconcerten van Remco Hakkert, samen met zijn eigen 70 stemmen tellende koor uit Voorthuizen. Samen met de mensen mogen we onze grote God en Vader aanbidden, uitzien en verlangen naar wat Hij voor ons in petto heeft; een LEVEN MET HEM, waar de hymns zo rijk en bijzonder van getuigen.

Hyms Herleven is de ondertitel van deze concerten. Wij hopen dat de grote waardevolle schat aan hymns door Remco muzikaal in een nieuw jasje gestoken zo blijven voortbestaan; van generatie op generatie worden overgedragen.

Een prachtig afwisselend programma van hymns, koornummers, intieme solo’s van Remco en uitbundige gospels en aanbiddingsliederen biedt dit nieuwe tourprogramma waar alles draait om de glorie en eer van onze grote God en Vader.

Dan zingt mijn ziel tot U o Heer mijn God

Hoe groot zijt Gij, HOE GROOT ZIJT GIJ

Alle info met betrekking tot kaartverkoop en reserveren vindt u op de website van Remco Hakkert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid