Spring naar bijdragen

Solo carriere van start voor zangeres superchick


Aanbevolen berichten

Zangeres Tricia Brock van Superchick heeft op 7 juni 2011 haar eerste solo-album 'The road' uitgebracht. In een toelichting vertelt Tricia Brock: "Een van de vragen die ik altijd krijg, is of ik ga stoppen met Superchick. Mijn antwoord daarop is als volgt. Ik ben zeker niet van plan om Superchick te verlaten. Om een solo-artiest te zijn en ook mijzelf te ontwikkelen is altijd mijn plan geweest. Ik houd van rockmuziek, meer dan ik ooit had kunnen denken. Maar ik heb ook andere kanten als artiest, en nu heb ik de gelegenheid om die kanten tot uiting te laten komen. Ik heb ervoor gekozen eerst een worshipalbum op te nemen, omdat ik wist dat ik daartoe geroepen was. Ik heb altijd al een worshipalbum willen opnemen en ik had het gevoel dat het juiste moment in mijn leven was aangebroken. Ik voelde niet alleen dat de deur voor mij open stond, maar ik denk dat mijn ziel er ook naar verlangde."

Het nieuwe album 'The road' is geproduceerd door Nick Baumhardt, de echtgenoot van Tricia Brock en gitarist bij de band Stellar kart.

Bron: Gospeltime

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid