Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

[preview]Deze week werd de nieuwe CD Woorden van Bemoediging van Jop van der Bijl gelanceerd. De CD met louter Bijbelteksten werd ingesproken door Anne van der Bijl, zijn zoon Jop, en de auteur Gerry Velema. Eric Lagerström en Luca Genta verzorgen de muzikale omlijsting.[/preview]

Woorden van bemoediging is de opvolger van de succesvolle CD Woorden van Genezing, die een half jaar geleden uitkwam.

Woorden van geloof

De eerste CD in de serie Woorden van Geloof, genaamd Woorden van Genezing, deed destijds veel stof opwaaien. Het project was volgens de uitgever en samensteller Jop van der Bijl bedoeld om mensen bekend te maken met hetgeen de Bijbel zegt over goddelijke genezing. In de praktijk bleken ook veel mensen die niet ziek waren bemoedigd te worden door de geloofsopbouwende teksten. Dit bracht Van der Bijl op het idee een CD uit te brengen die bemoediging brengt in situaties van angst, eenzaamheid, pijn, verdriet, ziekte, depressie en onzekerheid. Het is de schreeuw naar God: ‘Heer, waar bent U? Hoor mijn roep!’ En God die antwoordt: ‘Wees niet bevreesd, Ik ben bij je, Ik help je.’

Woorden van Bemoediging is een goed in het gehoor liggende CD geworden, mede dankzij de sfeervolle cello- en fluitmuziek van Luca Genta. Om thuis te beluisteren, in de trein of auto, of om weg te geven aan iemand die wel een bemoediging kan gebruiken.

Bron: Oneway

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid