Spring naar bijdragen

Elize Verlaan brengt debuut album uit


Aanbevolen berichten

[preview]Elize Verlaan (1990) is een jonge zangeres uit Woerden. Zingen is haar grootste passie. Onlangs is haar cd ‘Nu voel ik me thuis’ verschenen. Een fraai Nederlandstalig album geproduceerd door Leon van Veen. Met name de rustige nummers vallen op, daar is Elize op haar best.[/preview]

'Nu Voel ik me Thuis' is de nieuwe Nederlandstalige gospel CD van zangeres Elize Verlaan die ze maakte in samenwerking met schrijversduo Leon van Veen en Erwin de Vos. Elize laat zich op deze plaat van een veelzijdige kant horen. Het repertoire varieert van mooie ballads tot rock en van jazz tot motown. Dit sfeervolle album neemt je mee op het levenspad, met al zijn ups en downs en vertelt over het leven met God met alle zegeningen maar ook over de moeilijke kanten van het leven waardoor je soms van Zijn weg afdwaalt. Maar als God je weer op de weg naar Hem heeft geleid, en je bent weer bij Hem teruggekomen mag je zeggen: 'Nu voel ik me thuis'!

De cd start met het bigband-nummer: 'Alleen Door U', gevolgd door het rustige 'Heer in uw Hand' en 'Ik ben Uw kind'. Dan worden we verrast door het vrolijke jazznummer 'Ik hoor bij U' en een verstilde uitvoering van 'Psalm 57' met pianobegeleiding. Dan volgen de bijzondere nummers 'In de stilte' en het stevige 'Zeker' en vervolgens 'Veilig bij U' waarin Elize steeds meer lijkt te genieten. Het debuutalbum wordt indrukwekkend afgesloten met de nummers" 'Heer ik prijs U', 'U stond voor mij gereed, en de titelsong 'Nu voel ik me thuis.

Lees verder op Christelijknieuws.nl

Elize Verlaan.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid