Joost 0 Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 [preview]Sommige mannen geven hun vrouw bloemen of een kaartje, maar als je echt indruk wil maken op je geliefde dan geef je haar een eigen kledinglijn.[/preview] En dat is precies wat de christelijke artiest Toby Mac heeft gedaan. Toen hij op een dag zijn vrouw bezig zag met hun kinderen kwam de naam The Bomb Mom in hem op. Een paar dagen later bedacht hij dat dat een perfecte naam zou zijn voor een kledinglijn. "Het is een feit dat ik veel minder hard werk dan vrouwen met kinderen", vertelt Mac in een interview. "Laatst moest ik een dag oppassen op mijn kinderen, maar al na een paar uur was ik helemaal kapot. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een manier om al die moeders te eren." Wil je de kleding van The Bomb Mom zien, kijk dan op www.thebombmom.com. Bron: Xnoizz Foto: cmcentral (Flickr) Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 haha, grappig Link naar bericht Deel via andere websites
Joost 0 Geplaatst 6 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Op donderdag 06 mei 2010 07:37:23 schreef Minifan het volgende: haha, grappig Ik vond het zelf een beetje vreemd, maar ach Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Op donderdag 06 mei 2010 07:41:11 schreef Joost het volgende: [...]Ik vond het zelf een beetje vreemd, maar ach Ik vind het wel grappig: Hij ziet z'n vrouw en denkt: "Hmm, daar kan ik wel een eigen kledinglijn voor maken" Nu ik erovernadenk is het ook wel weer vreemd ja Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik vind het wel lief, mijn vriend mag ook altijd een kledinglijn voor me ontwerpen hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten